Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Strokovno srečanje grafičarjev pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije za vas organizira Sekcija grafičarjev pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije. Potrudili smo se, da bo program pester tako v strokovnem kot družabnem delu. Dogodek temelji na strokovnem posvetu, izmenjavi mnenj in informacij, kakor tudi druženju.


več >>
Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Muzej za arhitekturo in oblikovanje in Fundacija Brumen nadaljujeta cikel srečanj na temo oblikovanja vizualnih komunikacij tudi v maju. Sodelujejo priznani oblikovalci, katerih dela so bila prepoznana kot najbolj kakovostna tudi na dosedanjih petih Bienalih vidnih sporočil Slovenije. Namen srečanj je spodbuditi pretok znanja in izkušenj med oblikovalci vseh starosti in združenj, širši javnosti in gospodarskim subjektom pa približati vlogo in pomen vidnih sporočil v sodobnem poslovanju in komuniciranju. V četrtek, 10. maja, ob 19. uri ne spreglejte predavanja na temo publikacij z naslovom Cikel Od zamisli do nagrade.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Seminar bo potekal 15. in 16. maja 2012 v prostorih Mestnega muzeja Ljubljana, Gosposka 15, Ljubljana, med 9.30 in 17. uro. Predavanja bodo v angleščini, brez simultanega prevajanja.

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Tokrat nobenih fancy oblik, temveč preposto. Vabimo vas na obisk! Zakaj?


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Muzej za arhitekturo in oblikovanje in Fundacija Brumen pripravljata aprila in maja cikel srečanj na temo oblikovanja vizualnih komunikacij. Sodelujejo priznani oblikovalci, katerih dela so bila prepoznana kot najbolj kakovostna tudi na dosedanjih petih Bienalih vidnih sporočil Slovenije. Namen srečanj je spodbuditi pretok znanja in izkušenj med oblikovalci vseh starosti in združenj, širši javnosti in gospodarskim subjektom pa približati vlogo in pomen vidnih sporočil v sodobnem poslovanju in komuniciranju.