Seminarje bo vodila Barb Pellow, direktorica skupine InfoTrends, sodelovale pa bodo tudi Xerox stranke po svetu.
Razpored seminarjev:
Seminarji na temo targetiranja trga:
Razpored seminarjev:
Seminarji na temo targetiranja trga:
- Sreda, 13. Marec: "Targetiranje: Pravi trgi". Raziščite priložnosti kako voditi posel z iskanjem/doseganjem pravih vertikalnih in horizontalnih trgov.
- Sreda, 17. April: "Targetiranje: Mala in srednje velika podjetja... priložnost za združevanje količin ". Pogled na mala in velika podjetja kot na vertikalni trg s podobnimi potrebami, omogoča ponudnikom tiska, da združujejo količine in tako dosegajo boljšo profitabilnost.
- Sreda, 12. Junij: "Targetiranje: Vertikalni trgi - priložnost za podjetja". Orodja, ki omogočajo velikim podjetjem v panogi vodilni položaj na trgu, kot so identificiranje dobičkonosnih niš, izpolnjevanje neizpolnjenih potreb in razvoj poglobljenega industrijskega znanja.
Dodatni seminarji v sklopu teme razvoja posla:
- Sreda, 18. September: "Mediji so orodje razlikovanja". Seminar pokriva najnovejše premazne in nepremazne medije, predrezane podlage in sintetične medije - ter poslovne priložnosti, ki jih ti omogočajo.
- Sreda, 6. November: "Trajnost: Dobro je biti zelen". Seminar razišče in opiše "zelene" prakse v grafičnih komunikacijah in načine kako jih komunicirati obstoječim in potencialnim strankam.
Vsak seminar se prične ob 12.00 ET in traja eno uro.
Za več informacij in registracijo kliknite tukaj.