Podjetji HP in Landa sta del virtualnega dogodka virtual.drupa.
Priznani razstavljavci izkazujejo zavezanost Drupi in so del virtualnega sejemskega dogodka virtual.drupa, ki bo vsem interesentom na voljo od 20. do 23. aprila. Navzoča sta tudi izraelska proizvajalca HP in Landa.
Interaktivnost embalaže ni nekaj novega, postaja zahteva trga.
Pandemija covida-19 je pospešila rast spletnega trženja oziroma e-trgovine. Ta je neposredno vplivala na vse skrbnike blagovnih znamk in embalažno industrijo. Skrbniki blagovnih znamk so vpleteni v proces pakiranja oziroma embaliranja in odpreme izdelka končnemu kupcu. Zaslediti je predvsem vse več dinamike v sodelovanju med skrbniki blagovnih znamk in embalažerji, saj se zahteve trga nenehno in pospešeno spreminjajo, kar zahteva pravočasen tržno ustrezen odziv. Prav zato so ključnega pomena večja povezljivost obeh, digitalna znanja izdelave sodobne in bolj prilagodljive embalaže, ne nazadnje pa tudi trajnost embalaže in sama preglednost poslovanja.
Nov način integriranega potiska, dodelave in polnjenja embalaže je varno, cenovno dostopno in nenazadnje tudi trajnostno.
V-Shapes, dobavitelj dozirnih in pakirnih rešitev ter ponudnik storitev za embalažno industrijo, je v sodelovanju s podjetjem TrojanLabel (AstroNova) v proizvodnjo linijo z dozirnim strojem V-Shapes Prime integriral digitalni sistem tiska gibke embalaže TrojanLabel T2.
Na virtualni Drupi se bodo predstavila štiri podjetja iz zavezništva Printcity-Allianz.
Printcity-Allianz bo od 20. aprila prav tako del razstavnega programa dogodka virtual.drupa. Njihov razstavni program bo imel poudarek na visokokakovostni, okolju prijazni embalaži. Na voljo bosta tudi dve spletni seji v angleščini, ki bosta na voljo 21. in 22. aprila.