Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

V naši redakciji Vam ponujamo dva načina oglaševanja:

1. Oglaševanje v TISKANI IZDAJI revije Grafičar

ZAKAJ OGLAŠEVATI PREKO REVIJE?

Smo edina strokovna in grafično usmerjena revija, ki sledi sodobnim standardom grafične industrije. Vaši oglasi bodo vidni širši dejanski populaciji grafične stroke, kar zagotovo poveča možnost, da bo vaš oglas na pravem mestu ob pravem času za pravega bralca.

več >>

Okvirni medijski načrt za tekoče leto:

  • Grafičar 1 bo izšel sredi februarja,
  • Grafičar 2 bo izšel sredi aprila,
  • Grafičar 3 bo izšel sredi junija,
  • Grafičar 4 bo izšel sredi avgusta,
  • Grafičar 5 bo izšel sredi oktobra,
  • Grafičar 6 bo izšel sredi decembra.


Oglas lahko grafično pripravimo v redakciji, v nasprotnem primeru pa moramo podrobnosti posebej dogovoriti (Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.).



2. Oglaševanje v SPLETNI IZDAJI revije Grafičar


ZAKAJ OGLAŠEVATI PREKO SPLETA?

Smo edina strokovna in grafično usmerjena revija, ki sledi sodobnim standardom grafične industrije. Statistika obiskanosti spletne strani kaže, da je spletna stran več kot obiskana, saj v regiji Balkana nudi največ praktično uporabnih vsebin ter podatkovno podporo vsakodnevni digitalni grafični dejavnosti oziroma pripravi. Zagotovo so naši spletni bralci v grafičnem smislu eni izmed potencialnih intersentov Vaših oglasnih sporočil. Do njih pa z vašimi vsebinami dostopamo tudi preko naših povezanih družbenih omrežij.

več >>

Oglas lahko grafično dodelamo v redakciji, v nasprotnem primeru pa moramo podrobnosti posebej dogovoriti (Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.).