Novice za javnost

XJDF: Nov podatkovni protokol z več avtomatizacije

20170817 XJDF
Stefan Meißner je avtor novega priročnika o podatkovnem protokolu XJDF, ki predstavlja novo generacijo uveljavljenega protokola JDF.
Natanko na uraden izid 2. razvojne različice podatkovnega protokola XJDF je Stefan Meißner izdal priročnik, ki ga opisuje. Exchange Job Definition Format (XJDF) je digitalni grafični industrijski nalog nove generacije, ki izhaja iz že uveljavljenega JDF. Navaja se tudi kot standard JDF 2.0.

Preberi več

Novosti v rotacijskem sitotisku in UV-kapljičnem

20170811 SPG Prints Pike700
Podoba novega hibridnega UV-kapljičnega tiskarskega sistema Pike 700 proizvajalca SPG Prints.
Nizozemski ponudnik rešitev teksitlnega tiska, tiska etiket in industrijskega tiska SPG Prints bo na letošnjem sejmu LabelExpo v Bruslju (Belgija) predstavil poseben hibridni UV-kapljični sistem tiska Pike 700 namenjen različnim tiskarskim aplikacijam. Za segment rotacijskega sitotiska etike tin embalaže bodo predstavili tudi nova sita Rotamesh in večkratno uporabne sitotiskarske šablone Rotaplate, ki so v 100-odstotnem deležu izdelane iz niklja.

Preberi več

Aktualni 4. izid revije Grafičar v 2017

20160613 graficar logo 450 350
Izšla je aktualna 4. številka revije Grafičar. Želimo vam prijetno branje!

Predogledno obliko si lahko ogledate tukaj.

Preberi več

Konica Minolta vabi na predstavitev

20170807 accuriopress c6085
AccurioPress C6085 z integrirano enoto Color Care prinaša revolucijo v tiskarstvu.
Konica Minolta septembra 2017 začenja prodajati produkcijski tiskalnik AccurioPress C6085. Zaradi izjemnega interesa javnosti smo se odločili, da bomo 22. 9. 2017 organizirali predstavitev tiskalnika, na katero ste seveda vljudno vabljeni. Kje natančno bo predstavitev, naj še ostane skrivnost, boste pa o tem pravočasno obveščeni.

Preberi več

Veččutno dojemanje embalaže vse bolj aktualno

20170808 follmann disece lakirno sredstvo
Predvsem v kozmetični industriji se vse bolj uveljavlja dišeča embalaža (na sliki mikroskopski posnetek dišečega lakirnega sredstva Follmann-Folco-Scent).
Poleg optične zaznave, danes embalaža v prodajni namen ponuja tudi zaznavo na otip in vonj. Veččutno trženje se vse bolj uveljavlja na številnih področjih in je v celoti zasnovani na trenutnem čutnem dojemanju. V ta namen je za embalažno industrijo skupina Follmann razvila novo dišeče lakirno sredstvo Follmann-Folco-Scent.

Preberi več