Novice uredništva

Strah pred avtomatizacijo?!

20180212 avtomatizacija
Avtomatizacija procesov zagotavlja manj proizvodnih napak, hitrejšo odzivnost, konkurenčnost ...
V preteklem letu smo večkrat ob različnih priložnostih slišali kritike proizvajalcev in dobaviteljev grafične opreme, da podjetja v svojo proizvodnjo vključujejo premalo avtomatizacije delovnih procesov. V aktualnem prispevku aktualnega izida revije Grafičar na temo avtomatizacije smo raziskali pet pogostejših področij oziroma strahov grafične javnosti.

Preberi več

Nove rešitve AccurioPrint in AccurioPress


Novo serijo produkcijskih tiskalnikov AccurioPrint C3070L in AccurioPress C3070/C3080 odlikujejo tudi številne možnosti nadgradnje z moduli neposredne dodelave.
Svet se vrti hitreje in hitreje, zahteve strank pa so vse večje. Zakaj le bi bil grafični svet izjema? Naročniki grafičnih storitev zahtevajo čedalje bolj kakovosten, hiter/odziven in cenovno čim bolj ugoden tisk. Da bi lahko tem zahtevam ugodili, morajo tiskarji pogosteje investirati v nove, boljše in hitrejše tiskarske sisteme. V ta namen jih stalno razvija in ponuja tudi Konica Minolta in v tokratnem prispevku aktualnega izida revije Grafičar vam zato s ponosom predstavljamo novo serijo produkcijskih tiskalnikov AccurioPrint C3070L in AccurioPress C3070/C3080.

Preberi več

Aktualni 1. izid revije Grafičar v 2018

20160613 graficar logo 450 350
Izšla je aktualna 1. številka revije Grafičar z leto 2018. Želimo vam prijetno branje!

Predogledno obliko si lahko ogledate tukaj.

Preberi več

Z remarketingom do več dobička

20180212 remarketing
Remarketing nagovarja javnost ob pravem trenutku.
Ko je pred slabimi petimi leti Facebook prvič omogočil funkcijo ponovnega tržnega ciljanja (angl. retargeting) oziroma ponovnega trženja (angl. remarketing), se je oglaševanje na največjem družbenem omrežju začelo drastično spreminjati. Naročniki so opazili, da stroški na pridobljenega kupca strmo padajo, uspešnost drugih spletnih oglaševanj v povezavi s ponovnim trženjem na Facebooku pa se izboljšuje. Z njim je možno povezati tudi sodobne personalizirane aplikacije tiska. Kaj je remarketing si preberite v aktualne izidu revije Grafičar!

Preberi več

9 kriterijev korektne vizualne barvne evalvacije

20180212 vizualna evalvacija
Za korektno barvno komunikacijo je potrebno upoštevati 9 kriterijev.
Barvna evalvacija oziroma vrednotenje pozna dva pristopa: vizualnega in meroslovnega. Prvi je seveda bolj subjektiven, odvisen od posameznika (njegovih vizualnih sposobnosti, razmer opazovanja …), drugi pa objektiven in po našem mnenju edino barvno sprejemljiv, saj uporablja eksaktna profesionalna strojna orodja, spektrofotometre. V tokratnem prispevku 1. izida revije Grafičar na temo vizualne barvne komunikacije ne spreglejte 9 pomembnih kriterijev korektne evalvacije.

Preberi več