Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Online Print Symposium prestavljen na april 2022.
Naslednji simpozij Online Print Symposium je bil prvotno načrtovan za 14. in 15. september 2021 v Münchnu (Nemčija), zdaj bo aprila 2022.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Nova številka že na voljo, lahko si jo prelistate tudi v predogledu.
Izšla je 4. številka revije Grafičar za leto 2021. Želimo vam prijetno branje! Predogledno obliko si lahko ogledate tukaj.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Svojo ponudbo so predstavila tudi uveljavljena podjetja.
Na Celjskem sejmu je bil od 17. do 18. junija v organizaciji hrvaške grafične revije Print Magazin za obiskovalce brezplačni grafični dogodek DA! – Digitalne aplikacije. Na slavnostnem odprtju je sodelovalo tudi uredništvo revije Grafičar, ki iz prve roke lahko potrdi, da je dogodek na slovenskih tleh prikazal številne atraktivne in inovativne ponudbe domačih in tujih proizvajalcev grafične opreme za področja digitalnega laserskega tiska, kapljičnega tiska (predvsem velikoformatnega) in sitotiska. Digitalne aplikacije, ki so bile tokrat pete po vrsti, so gostile več kot 20 uveljavljenih proizvajalcev in dobaviteljev grafične opreme v regiji.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Kaj je lahko še krožno, razen papirja in nekatere plastike
Krožnost in trajnostno ravnanje v gospodarstvu je najbolj pomemben trend, ki v industriji pogosto zahteva nezaželene hitre spremembe poslovnih modelov, delovnih tokov in celostnega pristopa dela. Tiskarska panoga zaznava po eni strani upad poslov na področju revijalnega in časopisnega tiska, po drugi pa porast povpraševanja po tisku embalaže, ki pa je trenutno velika okoljevarstvena zagata, saj vse odpadne embalaže ne zmoremo predelati. Več o temi krožnega gospodarjenja v tiskarstvu si lahko preberete v aktualni 4. številki revije Grafičar.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Koenig & Bauer je od nedavnega član evropskega trajnostnega projekta Holy Grail 2.0.
Pod pokroviteljstvom evropskega združenja blagovnih znamk AIM (Association des Industries de Marque) več kot 120 podjetij in organizacij v dobavni verigi embalažne industrije združuje svoje trajnostne sposobnosti v projektu »Holy Grail 2.0«. Njihov glavni cilj je uveljaviti proizvodnjo embalaže, ki zagotavlja kakovostno recikliranje te v EU. Na tak način bi lahko vzpostavili tudi dejansko učinkovito krožno gospodarstvo embalaže. V družbi Koenig & Bauer si predvsem želijo razvoja inteligentnega recikliranja embalaže.