5. in 6. junija vas v Cankarjevem domu pričakuje program, kot ga še ni bilo:
• Sebastian Becker, The Brain Behind: Ko si medijski kanali podajo roko in zaplešejo v harmoniji enotne vsebine
Prepletanje, nalezljivost ter vpletanje vseh oblik komuniciranja kot prihodnost dinamičnih medijev. Vse to vemo, potrebujemo pa dokaze!
• Ivan Brezak Brkan, Netokracija & TechCrunch: Spletno novinarstvo - včasih nova vroča stvar, danes nujno zlo
Pregled primerov dobre prakse in skrivnosti najuspešnejših, preden medije povozi čas še na spletu.
• Nikola Žinić, Bruketa&Žinić OM: Digitalne komunikacije in dobra stara kreativnost
Hrvaška oglaševalska agencija Bruketa&Žinić OM je v svetu vse bolj prepoznavna. Druga najbolj učinkovita agencija na svetu po indexu Effie je mojstrica povezovanja klasičnega oglaševalskega koncepta Velike ideje in uporabe naprednih komunikacijskih tehnik.
• Alban Kastrati, IPKO: Digitalna divjina mladega trga in razvoj blagovne znamke Ipko
Primer dobre prakse: Medijska oz. komunikacijska strategija blagovne znamke Ipko in izkoriščanje digitalnega komunikacijskega okolja.
• Arkadiusz Hruszowiec, Intel: Nova generacija digitalnih komunikacijskih površin
V svetu pametnih naprav in interaktivnih zaslonov nas lahko blagovne znamke nagovarjajo bolj učinkovito in kreativno kot kdajkoli prej. A INTEL ne bo le teoretiziral. Predstavil bo tudi številne primere dobre prakse iz regije CEE.
• Thomas Schrämli, Goldbach: Učinkovitost in digitalni marketing - nerazdružljivi par
Recimo bobu bob! Kaj je t.i. ''performance marketing'' in kako biti komunikacijsko učinkovit v digitalnem okolju?
To pa še ni vse! Oglejte si program in spoznajte preostale govorce in teme 02. DIGGIT-a.
Prijavite se >>>
Več informacij na:
MARKETING MAGAZIN
Gosposvetska cesta 10
1000 Ljubljana
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
T: 01 43 45 640
S: www.diggit.si