Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Novi papir Pergraphica naj bi bila primeren za vse običajne postopke tiska in dodelave.
Veletrgovec papirja Antalis je razširil svojo ponudbo papirjev za bolj oblikovalsko izpopolnjene izdelke. Novi papir Pergraphica znamke Mondi je zato predvsem namenjen bolj kreativnim tiskarskim aplikacijam, tudi založniškim projektom. Zaradi kompenzacijskega programa v sodelovanju z organizacijo Climate-Partner je tudi ogljično nevrtalen.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
PERGRAPHICA® Infinite Black je brezlesni papir s prijetno gladko površino.
Kolekcijo papirjev PERGRAPHICA® Infinite Black zaznamuje visoka prefinjenost in detajlnost. S svojim posebnim dotikom ponuja subtilno komunikacijsko sredstvo v svetu visoke tehnologije, v katerem so čutne izkušnje vse redkejše.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Rapida Eco s trajnostno formulacijo brez mineralnih olj, ki zagotavlja hitri tisk.
Rapida, serija tiskarskih barv za formatni tisk podjetja Hubergroup Print Solutions, je na trgu že vrsto let uveljavljena serija tiskarskih barv za hitri produkcijski tisk. Omenjeno podjetje je najavilo zagon proizvodnje tiskarskih barv pod novim imenom Rapida Eco. Razlog za to je spremenjena formulacija barve, ki odslej ne vsebuje mineralnih olj. S tem se Rapida Eco tiskarske barve predstavljajo posebnost na trgu barv, saj s trajnostno formulacijo zagotavljajo tudi učinkovito sušenje.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Podjetje Gmund je razvilo novo serijo papirja, ki sestoji v 100 odstotkih iz vlaken industrijske konoplje.
Proizvajalec papirja Gmund je razvil nov papir iz 100-odstotnega deleža konopljinih vlaken. Čeprav so dolga vlakna izziv za proizvodnjo papirja, je novi material zaradi njih močan po strukturi in mehak na otip. Poleg tega je primeren za vse tehnike tiska.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Actega je razširila svojo ponudbo premazov za sitotisk.
Inovativni premazi in laki vdihujejo novo možnosti sitotiska, s katerim se bodo sitotiskarne s svojimi tiskovinami lahko razlikovale od konkurence. Zdaj, ko industrija postopoma okreva in se s tem krepi tudi konkurenca, je potreba po konkurenčni razliki blagovnih znamk večja kot kdaj koli prej. Povpraševanje po bolj kreativnih in atraktivnih tiskarskih izdelkih narašča.