Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
V Hamburgu je bil od 4. do 6. oktobra sejem IfraEXPO 2010, največji svetovni dogodek za industrijo časopisnega založništva. Na jubilejnem, tokrat že 40. dogodku se je predstavilo 341 razstavljavcev iz 33 držav z rešitvami s področja tiska časopisa in revij, oglaševanja, marketinga, sodobnega večkanalnega založništva ipd. Sejma se je tokrat udeležilo več kot 10.000 obiskovalcev iz več kot 88 držav.

G. Bogdan ROMIH (desno), direktor TS DELO, d. d., in g, Matic ŠTEFAN (levo), tehnolog grafičnega razvoja in urednik revije Grafičar, sta prevzela priznanji za članstvo v INCQC 2010-2012 in Star Club.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Razvojna skupina Global Graphics Software je objavila novo različico Harlequin Plus Server RIP sistema 8.3. Svetovno znana in ena bolj zanesljivih rešitev rastrskega procesiranja je nadgrajena s kar nekaterimi dodatnimi funkcijami.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
  • Pomembne izboljšave pri oddaji delovnih nalog, pripravi dokumentov, upravljanju delovnih tokov in podpori tisku velikega formata, ki prinašajo povečano učinkovitost in vplivajo na izboljšanje poslovnih rezultatov
  • Modularna in nadgradljiva zasnova uporabnikom omogoča prilagoditev programske opreme glede na potrebe po posameznih funkcionalnostih
  • Celovita združljivost s sistemom uniFLOW za znižanje stroškov in povečanje storilnosti ter varnosti


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Inca Digital je od uvedbe prve različice modela tiskalnika Onset S20 povečala hitrost izpisa za 24%. Novi načini izpisovanja z novo programsko nadgradnjo, ki so od sedaj na voljo omogočajo, da tiskalnik izpisuje s hitrostjo do 310 m2/uro, kar je ekvivalentno 62 barvnim stranem na uro.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
iPROM je predstavil prenovljeno in dopolnjeno rešitev za centralizirano upravljanje z mobilnimi oglasi, ki jo je trgu prvič predstavil leta 2006. Nova poslovna in medijska rešitev omogoča upravljanje z oglasnimi sporočili na mobilnih medijih v realnem času, ciljanje in nadzor nad porabo medijskih sredstev ter zagotavlja centraliziran nadzor spletnih in mobilnih oglaševalskih akcij.