Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Canon in Océ© predstavila prvi skupaj razviti digitalni produkcijski tiskalnik:
  • Izjemna kakovost odtisa in produktivnost Canonovega tiskalnika imagePRESS C7010VP in procesna zmogljivost Océ©jevega delokrožnega sistema PRISMA sync združena v povsem usklajeni digitalni tiskalniški rešitvi 
  • Z rastočim naborom rešitev postajata Canon in Océ© vse močnejša in bližje cilju postati globalni vodja tiskarske industrije
  • Tiskalnik ponuja kakovost offsetnega tiska in izboljšuje kakovost produkcije, pri tem pa ohranja udobje, količinsko zmogljivost in stroškovno učinkovitost digitalne produkcije 

Novi imagePRESS C7010VP.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Polar se je na sejmu Digi:media predstavil v okviru razstavnega prostora Heidelberger Druckmaschinen AG in sicer s strojem za razrez Polar 66 X.


Polar 66 X.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Nova ScodixFinalTouch™ digitalna rešitev za tisk je doživela svoj evropski prvenec na sejmu DigiMedia v Nemčiji. Inovativna rešitev Scodix1200™ UV press izraelskega proizvajalca je bila predstavljena nemškemu občinstvu in vsem obiskovalcem iz Evrope. Predstavitev naprednih rešitev, sodobnih kapljičnih tehnologij in koncepta ScodInk je spremljalo več kot 100.000 obiskovalcev tri dnevnega sejma.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
  • Pet rešitev za skeniranje in tiskanje, ki združujejo hitrost in natančnost z izjemno prilagodljivostjo
  • Skeniranje slik do širine 101 centimeter
  • Otična ločljivost 600 dpi in tehnologija skeniranja CIS proizvajata brezhibno ločljivost črt in natančnost


Model imagePROPGRAF iPF825.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Podjetje iPROM je sporočilo, da so rezultati zadnje analize spletnih uporabniških navad pokazali, da med slovenskimi uporabniki interneta strmo narašča priljubljenost Googlovemu brskalniku Chrome. Od avgusta lani je Google Chrome pridobil skoraj 7 odstotnih točk, marca letos pa ga je za brskanje po spletu uporabljalo 14,3 odstotka uporabnikov spletnih medijev. Analiza je bila izvedena z rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu, iPROM AD Server.