Canon Europe, vodilni svetovni ponudnik rešitev za upodabljanje, je izboljšal svoj uspešni program Essential Business Builder Program (EBBP) s predstavitvijo serij novih tematskih delavnic in izobraževalnih paketov, oblikovanih za vodenje in kot pomoč strankam pri njihovem izobraževanju in poslovnem razvoju. S preteklimi dosežki, ustvarjenimi v več kot desetih letih, zagotavlja Canonov program EBBP strankam dostop do serije vodičev, vodilnih v panogi, skupaj z lokalnimi izobraževalnimi delavnicami in neodvisnimi svetovalci, ki pomagajo ponudnikom tiskarskih storitev k večji zmogljivosti in dobičkonosnosti njihovega poslovanja.
Letos je spletni brskalnik Chrome po priljubljenosti med slovenskimi uporabniki spleta, ki za brskanje uporabljajo namizne in prenosne računalnike, prvič doslej prehitel svojega večnega tekmeca Firefox. Danes Googlovemu brskalniku zaupa že več kot 35 odstotkov uporabnikov, kažejo iPROM-ovi najnovejši podatki o rabi spletnih brskalnikov in operacijskih sistemov med slovenskimi uporabniki spleta. Podatki se nanašajo na letošnji april, raziskava pa je bila izvedena s pomočjo programske opreme iPROM AD Server na vzorcu 1,45 milijona slovenskih uporabnikov interneta.
Canon je v letošnji vseevropski potrošniški raziskavi Reader's Digest European Trusted Brands že devetič zapored prejel naziv najbolj zaupanja vredne blagovne znamke med fotoaparati in kamerami v Sloveniji. Slovenija je v raziskavo, ki se sicer izvaja že 15 let, vključena deveto leto. Revija Reader's Digest z raziskavo odkriva, katerim blagovnim znamkam v posameznih kategorijah Evropejci najbolj zaupajo.