Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20160107 avto oglasevanje
V letu 2015 so v digitalnih medijih največ oglasov prikazali avtomobilisti.
iPROM je v preteklem letu izvedel 41 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot v letu 2014 in uporabnikom spletnih medijev posredoval skoraj 20 milijard spletnih oglasov. Po številu prikazanih oglasov se je po dveh letih na prvo mesto ponovno povzpela panoga avtomobilizem.

iPROM lani prikazal skoraj 20 milijard spletnih oglasov
iPROM število posredovanih prikazov oglasov v digitalne medije na domačem trgu spremlja že več kot desetletje. Število se skozi vsa leta povečuje skladno z rastjo in uveljavitvijo panoge digitalnega oglaševanja v Sloveniji.

Opazen preboj je iPROM z 38-odstotno rastjo števila posredovanih oglasov dosegel v letu 2014 in z močno, 26-odstotno rastjo nadaljeval tudi v 2015. Tako je podjetje lani uporabnikom slovenskih digitalnih medijev skupaj posredovalo že skoraj 20 milijard spletnih oglasov.

20160107 stevilo prikazanih oglasov na spletnih medijih po letih 2007 2015 
Število prikazanih oglasov na spletnih medijih med leti 2007 in 2015 v milijardah (vir: iPROM, januar 2016).

Število oglaševalskih akcij večje za 41 odstotkov
Lani so neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki s pomočjo iPROM-ove infrastrukture za digitalno oglaševanje izvedli 10.577 oglaševalskih akcij, kar je 41 odstotkov več kot leta 2014. Skupaj so v digitalne medije posredovali 145.000 različnih spletnih oglasov, kar predstavlja 60 odstotkov več kot v letu 2014.

Tako je oglasni strežnik iPROM AdServer v letu 2015 z uporabniki spletnih medijev v povprečju vsako sekundo zabeležil 3197 interakcij in jim posredoval 611 oglasov.

20160107 kolikokrat bi lahko potovali z iprom oglasi
Če bi celotno površino lani serviranih oglasov razporedili v trak širine ene slikovne točke, bi lahko 27.000-krat poleteli do Pariza in nazaj, se 21.000-krat odpravili na potep po Londonu, 6000-krat obiskali Dubaj ali pa 3700-krat New York.

Avtomobilska industrija s 25-odstotnim deležem na prvem mestu po prikazanih oglasih
Po številu prikazanih oglasov na spletnih medijih se je v letu 2015 s skoraj 5 milijardami oziroma četrtino vseh prikazanih oglasov na vodilno mesto ponovno povzpela panoga avtomobilizem. Ta je do leta 2013 na vrhu gospodovala kar šest let, ko je prvo mesto prevzela trgovina.

20160107 stevilo prikazanih oglasov na spletnih medijih v letu 2015
Število prikazanih oglasov na spletnih medijih v letu 2015 po panogah v milijardah (vir: iPROM, januar 2016).

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v podjetju iPROM, ob tem pojasnjuje: »Da se je avtomobilistična panoga ponovno povzpela na vodilno mesto, ne preseneča. Digitalni mediji poleg gradnje in krepitve zaupanja v blagovno znamko za avtomobiliste predstavljajo najbolj učinkovito orodje za nagovarjanje kupcev v prednakupni fazi, ki lahko traja tudi več mesecev. Oglaševalci na področju avtomobilizma so v preteklem letu oglaševali tudi najbolj napredno in posegali po najsodobnejših tehnologijah za ciljanje. Pri nagovarjanju občinstva so se poleg tega najbolj osredotočali na napredne oglasne formate, kjer vse bolj pomembno vlogo prevzemajo mobilni in video oglasi.«

Panoga trgovina je v lanskem letu s 3,5 milijarde prikazov oziroma 18,3-odstotnim deležem prikazanih oglasov zabeležila skromnejšo rast kot v letih 2014 in 2013 ter tako zdrsnila na drugo mesto. Na tretjem mestu ji z 2,8 milijarde prikazi oziroma 14,6-odstotnim deležem sledi panoga zabava in prosti čas. Ta je primerjavi z letom 2014, ko se je z 8-odstotnim deležem uvrstila na šesto mesto, v letu 2015 svoj položaj na spletu občutno okrepila.

Nasprotno je rahel upad opaziti pri panogi telekomunikacije, ki je bila v letu 2014 s 17,6-odstotnim deležem na drugem mestu. Lani pa je zabeležila 1,8 milijarde prikazov in dosegla 9,3-odstotni delež ter se uvrstila na četrto mesto. Sledita ji panoga finance (8,7-odstotni delež) in panoga turizem (7-odstotni delež). Z najmanjšim deležem prikazov so se na dno lestvice uvrstile panoge gospodinjstvo, zdravje, nepremičnine in šport. (*Te so prikazane v kategoriji ostalo, kamor so uvrščene tudi panoge storitve, hrana in pijača, izobraževanje, dom, kozmetika, moda, gospodinjstvo, zdravje, nepremičnine, šport in drugo.)

Ivanec še dodaja: »Podatki za leto 2015 dokazujejo, da digitalnim medijem čedalje bolj zaupajo vse panoge. Ne glede na njihovo uvrstitev na lestvici, je rast prikazanih oglasov zaslediti pri večini, kar pomeni, da podjetja vse bolj razumejo in si prizadevajo za dolgoročno in strateško upravljanje svoje prisotnosti v digitalnem okolju.«

###

Več informacij na:

Melita Gulja
Specialistka za korporativno komuniciranje
T: +386 1 511 07 87
M: +386 41 632 562
F: +386 1 511 07 83
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Je hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravlja, organizira in izvaja digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogoča, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomaga pri povečevanju prihodkov.

iPROM-ove rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj je iPROM danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar ga postavlja pred konkurenco, njihove naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.