Z novim sistemom lahko tiskarne in ponudniki grafičnih storitev sprejemajo naročila preko elektronske pošte, skeniranih predlog, dostavljenih datotek, datotek v oblaku, spletne strani …
Prilagodljiv modul za spletno trženje grafičnih storitev zagotavlja prilagajanje trženja še tako specifičnim zahtevam. Omogoča spletno konfiguracijo oddaje naročil in upravljanja teh kadarkoli in od koderkoli. Intuitivni vmesnik na pregleden način prikazuje vse funkcije spletnega poslovanja, naročilom s ponovljivimi pa omogoča avtomatizirano obdelavo. Na ta način si uporabniki sistema Prisma Direct bistveno povečajo produktivnost. Avtomatizacija je lahko tudi delna z namenom ohraniti operaterju popoln nadzor nad procesom.
Uporaba sistema Prisma Direct.
Z orodjem distribucije naročil uporabnik ta enostavno dodeluje različnim razpoložljivim tiskalniškim sistemom. Za še bolj enostavno rokovanje so na voljo tudi funkcije, kot je Povleci in spusti (Drag-and-Drop). Prisma Direct vsako prejeto naročilo prepozna in samodejno ovrednoti njegovo najbolj racionalno izvedbo tiska glede na razpoložljive tiskalniške sisteme. Različne finančne in analitične funkcije omogočajo izdelavo kalkulacije in pregled na stroški izvedbe v vsakem trenutku.
Sistem Prisma Direct als je centralna rešitev upravljanja storitev tiska z opcijo integracije obstoječih delovnih sistemov. Predvsem optimizira proces realizacije naročila in poenostavlja upravljanje celotnega procesa. Zahvaljujoč vsestranski združljivosti vanj lahko povežemo delovne sisteme drugih proizvajalcev, kot so Prismasync, EFI Fiery, Creo in drugi. Omogoča tudi integracijo tiskalniških sistemov velikega formata.
Več informacij na www.canon.com.