Slovenski uporabniki interneta do spletnih vsebin v največji meri dostopajo preko mobilnih naprav, kažejo podatki spletne medijske agencije iPROM. Vse manj domačih uporabnikov informacije na spletu išče preko namiznih in prenosnih računalnikov, kljub temu pa na njih vsebine pregledujejo dlje in bolj poglobljeno.
Mobilni dostop do spletnih vsebin prehitel stacionarnega
iPROM-ove najnovejše meritve potrjujejo, da se, skladno s svetovnimi trendi, tudi v Sloveniji raba mobilnega internetaopazno povečuje in s tem postaja gonilo rasti digitalnih komunikacij. Mobilni dostop do slovenskih spletnih medijev je prvič doslej prehitel stacionarnega in zavzel 52,48-odstotni delež.
Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u, rast mobilnega interneta pojasnjuje: »Mobilno ni le trend – je dokaz temeljite spremembe naše interakcije z internetom. S svojo priročnostjo so pametni telefoni nepogrešljivi spremljevalci uporabnikov in pričakovati je, da bodo na njih izvrševali vse več aktivnosti.«
Uporabniki interneta aktivneje brskajo na računalnikih
Slovenski uporabniki slovenske spletne medije pogosteje obiskujejo prek mobilnih naprav, a so na spletu bolj aktivni, kadar brskajo preko namiznih in prenosnih računalnikov. Takrat se na spletnih mestih zadržijo dlje, iščejo bolj poglobljeno in pregledajo več spletnih dokumentov. Tako povprečni uporabnik slovenskih spletnih medijev 71,25 odstotka ogledov spletnih strani opravi z namiznega ali s prenosnega računalnika, 28,75 odstotka pa z mobilne naprave.
iPROM Mobile mesečno dosega skoraj tri četrt milijona slovenskih uporabnikov interneta
V iPROM-u so prvo in največjo slovensko mobilno platformo iPROM Mobile javnosti predstavili leta 2012. Z njo danes na mesečni ravni dosežejo skoraj tri četrt milijona oz. več kot 726.000 slovenskih uporabnikov interneta.
Množico pridobljenih podatkov o vedenju uporabnikov na mobilni platformi iPROM Mobile je iPROM analiziral s pomočjo tehnološke rešitve iPROM AdServer, ki beleži spletne aktivnosti uporabnikov interneta in spremlja tehnološke značilnosti naprav, s katerimi ti dostopajo do slovenskih spletnih medijev. Z učinkovitim podatkovnim rudarjenjem, ki vključuje tudi poglobljene vpoglede v vedenjske vzorce na spletu, lahko podjetja dobro razumejo želje in pričakovanja svojih ciljnih skupin in skladno s tem načrtujejo svoje komunikacijske aktivnosti.
Uporabljena metodologija
Pridobljeni podatki se nanašajo na letošnji junij, ko je bila raziskava izvedena na 1,5 milijona slovenskih uporabnikih slovenskih spletnih medijev in je po standardu organizacije IAB zajemala 1,78 milijarde meritvenih zahtevkov.
Več informacij na:
Melita Gulja
Specialistka za korporativno komuniciranje
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
M: +386 41 632 562
T: +386 1 511 07 87
F: +386 1 511 07 83