V Kodaku so si glede prodaje programa Prosper premislili po tehtnem premisleku glede na ponudbe potencialnih interesentov in oceno aktualnega poslovanja. Z razvojem programa zato nadaljujejo.
V letu 2016 je bil program Prosper deležen 40-odstotne rasti dela prodaje potrošnega materiala in sorodnih izdelkov. V letu 2017 se za to od oddelka razvoja kapljičnih rešitev pričakuje dobičkonosnost. Pri tem je potrebno upoštevati tudi znatne investicije v razvoj programa rešitev Ultrastream, ki je Kodakova kapljična tehnologija naslednje generacije.
Kodak svojo novo digitalno tiskarsko tehnologijo gradi skupaj s 17 poslovnimi partnerji, med katerimi so tudi: Fuji Kikai, Goss China, Matti, Mitsubishi Heavy Industries Printing & Packaging in Uteco. V sodelovanju z njimi bodo ponudili tiskarske rešitve za različna področja grafične industrije, ki naj bi bile na voljo javnosti leta 2019.
Nadaljnji razvoj programa Prosper bo znan glede na tekoče analize poslovanja podjetja Kodak.
Več informacij na graphics.kodak.com .