Sejma predstavljata možnosti in izzive medijske industrije v prihodnosti.
Nedavni sejemski dogodek v Berlinu (Nemčija), dva v enem, to sta Ifra World Publishing Expo in DCX Digital Content Expo, sta zabeležila več obiskovalcev. Tudi prihodnje leto bo potekal v nemški prestolnici.
Sejem Inprint bo prikazal možnosti funkcionalnega, dekorativnega in embalažnega tiska.
Od 20. do 22. novembra bo v Milanu (Italija) sejem Inprint 2018, ki bo predstavil novosti aktualnega tehnološkega razvoja rešitev industrijskega tiska. Obravnavane bodo teme funkcionalnega in dekorativnega ter embalažnega tiska, kar vključuje tehnike specialnega tiska, sitotiska, digitalnega laserskega in kapljičnega tiska in tudi 3D-tiska.
Trg embalaže še vedno raste, kar kaže tudi letošnje večje število obiskovalcev sejma Fachpack.
Okoli 45.000 obiskovalcev (v letu 2016: 41.014) je od 25. do 27. septembra obiskalo letošnji strokovni sejem Fachpack. Spoznali so lahko inovacije in smernice razvoja trga embalaže, saj je svoje novosti predstavilo 1.644 razstavljavcev (v letu 2016: 1.542). Letos je sejem potekal v 20 halah, ki so obravnavale različne teme izdelave potrošniške in industrijske embalaže.
Tiskane reklame imajo pri otrocih več učinka v primerjavi s televizijskimi in radijskimi.
Nedavna nemška raziskava Kinder- Medien-Studie 2018 je pokazala, da so med otroki samo konji bolj priljubljeni od interneta. Ena zanimivejših ugotovitev je, da več kot 70 odstotkov vprašanih otrok med 4. in 13. letom bere klasične knjige in revije večkrat na teden. Sodobni mediji in elektronske bralne naprave pa pri tej starostni generaciji nimajo posebnega pomena. Izsledke raziskave vam razkrivamo v aktualnem izidu revije Grafičar.