Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Naslednja Drupa v Düsseldorfu bo leta 2024 in bo znova magnet za svetovno grafično industrijo.
Organizator Drupe 2024 sporoča, da je potrjen platinasti sponzor, sprejeti so tudi že vsi pomembni programski elementi sejma. Podjetja se lahko na Drupo 2024 prijavljajo že od februarja, interes je več kot pozitiven. Med trenutno potrjenimi razstavljavci so že podjetja iz 32 držav, ki delujejo na različnih nivojih celotne dobavne verige tiskarske in embalažne industrije.

#drupa #ustvarjamoprihodnost #dusseldorf

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
50 odstotkov več obiskovalcev konvencije Print & Digital.
Konvencijo Print & Digital (PDC) v Düsseldorfu je letos obiskalo več kot 1.250 obiskovalcev. Vzdušje je bilo za razliko od preteklega dogodka PDC več kot enkratno. Poleg tega se je obisk dogodka povečal kar za 50 odstotkov. Za organizatorje je to vrhunski rezultat, so zapisali v sporočilu za javnost.

#drupa #pdc #printdigital

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Več obiskovalcev v Berlinu letos kot v Amsterdamu leta 2021.
Na sejmu Fespa Global Print Expo, ki je bil v Berlinu (Nemčija) od 31. maja do 3. junija 2022, je bilo zabeleženega več obiska v primerjavi z Amsterdamom (Nizozemska). 375 razstavljavcev v primerjavi z 285 v Amsterdamu leta 2021 in 11.647 obiskovalcev v primerjavi s 7.850 obiskovalci v Amsterdamu so številke, ki so jasne.

#fespa #velikoformatnitisk #sitotisk #tekstilnitisk

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
150 let družbe Manroland sheetfed - deset let član družine Langley
Zgodovina proizvodnje manrolandovih formatnih strojev je več kot pestra in dinamična. Temeljni kamen za novo ustanovljeno podjetje sta novembra 1871 položila Louis Faber in Adolf Schleicher, poimenovala sta ga Faber & Schleicher. Delovalo je kot združenje za proizvodnjo zmogljivih litografskih tiskarskih strojev. Danes od tega mineva že več kot 150 let.

#manroland #ofsetnitisk #roland

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Ozaveščanje mlajših generacij ustvarja potencialne kupce, uporabnike in nenazadnje grafične poslovneže.
Uredništvo revije Grafičar je preteklih mesecih stopilo v stik z izobraževalnimi institucijami, med njimi so Naravoslovnotehniška fakulteta (Univerza v Ljubljani), Srednja šola za oblikovanje Maribor (SŠOM), FERI - Univerza v Mariboru, IAM - Inštitut in akademija za multimedije in drugi. S tem uredništvo verjame, da bo več kot 200 prejemnikov omenjenih brezplačnih oglednih izvodov še bolj podrobno seznanjenih z aktualnimi trendi in novostmi v grafični industriji..

#graficar #revija #trendi #novosti #graficnevsebine