Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20170906 sappi logo
Podjetje Sappi se bo z novostmi silikonskih in etiketnih papirjev predstavilo na letošnjem sejmu Labelexpo.
Na letošnjem sejmu Labelexpo v Bruslju (Belgija) bo podjetje Sappi predstavilo številne novosti, med katerimi je tudi nov papir Sappi Sol DNC, ki ga odlikuje izboljšana površinska struktura. V procesu kalandiranja je izpopolnjen, kar posledično zagotavlja manj prask površine in boljšo površinsko kakovost in vodoobstojnost.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20170831 Gmund Wood
Gmund Wood je na voljo v dveh površinsko strukturiranih različicah s pristno simulacijo več podob lesa.
Podjetje Gmund je razvilo novo papirno kolekcijo »Gmund Wood«, ki pristno simulira različne podobe lesa. Dojemanje topline, strukturiranosti in pristnosti podobe lesa so zahvaljujoč sestavu iz naravnih surovin doseženi v največji meri.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20170831 FlenexFW
Na sejmu Labelexpo se bo podjetje Fujifilm osredotočilo na promocijo nove fleksotiskarske plošče.
Fujifilm bo na sejmu Labelexpo v Bruslju (Belgija) predstavil novo fleksotiskarsko ploščo Flenex FW. Namenjena je proizvajalcem etiket.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20170829 Herma Labelexpo
Z večplastno tehnologijo in uporabo lepila HERMAperfectOpaque postanejo etikete neprosojne.
Specialist v razvoju samolepilnih tehnologij, Herma, bo na letošnjem sejmu LableExpo v Bruslju (Belgija) predstavil nov asortima samolepilnih lepil HERMAperfectOpaque. Uporaba teh je zasnovana na večplastni tehnologiji premazovanja, ki prvič omogoča izdelavo neprosojnih samolepilnih etiket z odličnimi adhezijskimi lastnostmi brez posebnega dodatnega razmejitvenega sloja.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20170808 follmann disece lakirno sredstvo
Predvsem v kozmetični industriji se vse bolj uveljavlja dišeča embalaža (na sliki mikroskopski posnetek dišečega lakirnega sredstva Follmann-Folco-Scent).
Poleg optične zaznave, danes embalaža v prodajni namen ponuja tudi zaznavo na otip in vonj. Veččutno trženje se vse bolj uveljavlja na številnih področjih in je v celoti zasnovani na trenutnem čutnem dojemanju. V ta namen je za embalažno industrijo skupina Follmann razvila novo dišeče lakirno sredstvo Follmann-Folco-Scent.