Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Podjetje kodak spremlja jasna strategija in konkretni koraki za krepitev likvidnosti.
Eastman Kodak je v svojem novem finančnem poročilu odprto priznal resne dvome o svoji dolgoročni sposobnosti poslovanja, a hkrati predstavil prepričljive načrte za stabilizacijo in okrepitev finančne kondicije.

#kodak #likvidnost #reorganizacija #rast #razvoj

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Konec avgusta poteče zaščita pred upniki, ki jo je proizvajalcu nanografskih strojev Landa Digital Printing podelilo gospodarsko sodišče.
Konec avgusta poteče zaščita pred upniki, ki jo je proizvajalcu nanografskih strojev Landa Digital Printing podelilo gospodarsko sodišče za pomoč pri iskanju vlagateljev ali kupcev. Doslej je edina ponudba znašala 80 milijonov dolarjev, poroča poslovna revija Globes. Za lažjo predstavo, v zadnjem desetletju in pol so vlagatelji in ustanovitelj Benny Landa v podjetje vložili približno 1,3 milijarde dolarjev, da bi tehnologijo nanografije spravili v serijsko proizvodnjo in na trg.

#landa #fimi #odkup #vlagatelji #investitorji #upniki

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Subvencije za električna vozila tudi za grafična podjetja.
Borzen je objavil nov javni poziv JP SUB-EV25-1 za dodeljevanje nepovratnih finančnih spodbud za nakup električnih vozil. Namen poziva je spodbujanje trajnostne mobilnosti in prehod na okolju prijaznejše oblike prevoza.

#razpis #gzs #subvencija #elektricnavozila #trajnost #investicije

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Marketing in SEO se spreminjata, tudi zaradi umetne inteligence.
Pravila digitalne vidnosti na spletu se trenutno definirajo na novo. Številna podjetja svoje strategije še vedno osredotočajo izključno na uvrstitve med zadetki v Googlu in merila SEO, digitalna pozornost pa se je že zdavnaj preusmerila k jezikovnim modelom umetne inteligence, kot so ChatGPT, Claude ali Gemini, ki v spletnih iskanjih ne ponujajo več le seznamov zadetkov, temveč neposredno pripravljene odgovore. Zato bo v prihodnosti za promocijo in vidnost blagovnih znamk, izdelkov in podjetij ključnega pomena, da se v teh povzetkih odgovorov čim bolj pojavljajo.

#izid #seo #vidnost #analitika #marketing #optimizacija

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Koenig & Bauer beleži rast prodaje in rekordni obseg naročil.
Koenig & Bauer je v drugem četrtletju 2025 povečal prihodke za 7 odstotkov na 298,2 milijona evrov ter dosegel rekordni zaostanek naročil v višini 1,096 milijarde evrov (+7,4 odstotka). Kljub zmanjšanju novih naročil (361,7 milijona evrov, lani 398,6 milijona) podjetje ocenjuje rezultate kot solidne, glede na negotovosti povezane z ameriškimi carinami in lansko izjemno povpraševanje v času sejma Drupa.

#koenigbauer #poslovniizid #rezultat #prihodki #ebidta