Ostala pomembnejša dejstva:
- Prvič doslej se je na prvo mesto po priljubljenosti med uporabniki namiznih in prenosnih računalnikov povzpel brskalnik Chrome, ki mu danes zaupa že dobrih 35 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta.
- Raste delež rabe brskalnika Safari, kar gre pripisati priljubljenosti blagovne znamke Apple.
- Pri rabi operacijskih sistemov pridobiva pomembno mesto Mac OS X, ki ga ima nameščenega že 9,31 odstotka slovenskih uporabnikov spleta.
Končuje se vladavina Firefoxa – Slovenci za brskanje po spletu z namiznimi in prenosnimi računalniki najraje uporabljajo Chrome
Že zadnjih nekaj let zapored sm

Pada tudi priljubljenost brskalnika Internet Explorer (Microsoft). Iz nekdaj monopolističnega deleža ga po aktualnih podatkih sedaj uporablja le še 20,67 odstotka oziroma slaba četrtina slovenskih uporabnikov.
Na namiznih in prenosnih računalnikih se stabilno povečuje raba Applovega brskalnika Safari. Kljub temu, da je njegov 8,77-odstotni delež v celotnem kolaču še sorazmerno majhen, podatek vseeno nakazuje vse večjo priljubljenost (in tudi dostopnost) Applovih računalnikov med slovenskimi potrošniki.
Tehnološke značilnosti slovenskih spletnih uporabnikov

Uporabljena metodologija
Analiza je bila izvedena z rešitvijo iPROM AD Server, ki je namenjena distribuciji, ciljanju in sledenju oglasnega gradiva na spletu. Z njo iPROM neprestano spremlja tehnološke značilnosti naprav, s katerimi slovenski uporabniki dostopajo do spleta, in obenem sledi tudi vrstam brskalnikov, operacijskim sistemom in ločljivosti zaslonov. Analiza je bila opravljena maja 2015 na mesečnem vzorcu slovenskih uporabnikov interneta, ki je po standardu organizacije IAB zajemal 1,6 milijarde meritvenih zahtevkov.
iPROM bo v začetku junija 2015 podrobno predstavil tudi podatke o rabi interneta v Sloveniji s pomočjo mobilnih naprav.
###
O podjetju iPROM
iPROM je vodilna spletna medijska agencija na domačem trgu, ki nudi celovite rešitve za digitalno komuniciranje. Naročnikom zagotavlja pripravo, organizacijo in izvedbo izključno takšnih digitalnih oglaševalskih akcij, ki prinašajo merljive in vidne rezultate. Širok nabor edinstvenih tehnoloških in medijskih rešitev (iPROM AD Server, iPROM Central, iPROM Video, iPROM Svetovanje, iPROM Social, iPROM Search, iPROM Cloud, iPROM Mobile) omogoča izvedbo najobsežnejših in najzahtevnejših digitalnih trženjskih strategij, njihovo optimizacijo in končen uspeh.
Podjetje je zavezano neodvisnosti in transparentnosti, saj le tako zagotavlja najširši nabor medijskih rešitev v digitalnem okolju – od oglaševanja na vsebinskih spletnih medijih in družbenih omrežjih do virusnega oglaševanja in oglaševanja v iskalnikih. Celoten medijski zakup, ki ga opravlja iPROM, temelji na t. i. programski opremi za zakup v oblaku (Cloud Media Buying), ki jo razvijajo v družbi iPROM. Lastne programske rešitve zagotavljajo celostno analitiko in dinamično optimizacijo porabe sredstev pri vseh oblikah zakupa medijskega prostora. iPROM sledi smernicam IAB na področju tehnologije za serviranje oglasov, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov in mobilnih oglasov.