Canon gradi na dolgoletni tradiciji stalnih inovacij in znova potrjuje svoje poslanstvo razvijati izdelke, ki osvajajo vodilna mesta v svojih kategorijah. Na sejmu je tako prikazal nove tehnologije od zajemanja slike do interaktivne mešane resničnosti (Mixed Reality) in digitalne radiografije.
Podjetje je prav tako očrtalo svojo zavezanost nadaljnjemu razvoju storitev z dodano vrednostjo s predstavitvijo nove poslovne ponudbe svetovalnih storitev, s katero vstopa na področje upravljanja informacij in medijev v podjetjih.
Inovacije v upodabljanju
Ključne inovacije, ki so bile predstavljene med 12. in 14. oktobrom na sejmu Canon EXPO 2010 v Parizu:
- Nove perspektive upodabljanja: Canonove tehnologije so dale obiskovalcem edinstven pogled v moč slike, saj so si lahko ogledali slike, kot jih še niso videli - nevidno je postalo vidno.
- Vsestranska kamera - kompaktna in lahka kamera za fotografiranje in snemanje z ultravisoko ločljivostjo 4 milijone točk. Namenjena je poslovni rabi in profesionalnim aplikacijam, odlikuje pa jo novo tipalo CMOS, ki omogoča snemanje videa z visoko hitrostjo 60 slik na sekundo.
- Interaktivna mešana resničnost - z združitvijo resničnega in virtualnega sveta v realnem času se ustvari vizualna izkušnja, v kateri uporabnik vidi slike v okolju, poleg tega pa jih lahko upravlja in ustvarja. Canonov sistem mešane resničnosti uporablja naglavne zaslone z vgrajenimi kamerami in računalnik za obdelavo videa, ki združuje virtualni in resnični svet.
- Upodabljanje v medicini - nabor inovativnih tehnologij upodabljanja na čelu s prvim Canonovim popolnoma integriranim digitalnim rentgenskim sistemom ter rešitvami za oftalmološke preiskave, ki okulistom omogočajo tridimenzionalni pregled očesne mrežnice za hitrejše diagnosticiranje.
»Canon EXPO 2010 v Parizu predstavlja edinstven prikaz svoje vizije načinov, kako ljudje uporabljajo tehnologije upodabljanja v zasebnem in poslovnem življenju,« je dejal Ryoichi Bamba, predsednik in izvršni direktor podjetja Canon za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. »Inovacije na področju upodabljanja so temelj Canonove poslovne strategije, zato smo s tem dogodkom združili Canonovi viziji sedanjosti in prihodnosti, pri čemer poudarjamo moč, ki jo imajo slike.«
Nova Canonova poslovna strategija
Med svojim nagovorom na EXPO 2010 v Parizu je g. Fujio Mitarai, predsednik in izvršni direktor Canona Inc., razkril podrobnosti Canonove poslovne strategije v prihodnjih petih letih. Ta strategija bo še naprej podpirala Canonovi dolgoletni ključni strategiji globalizacije in raznolikosti.
Canon in Océ©
Marca 2010 je Canon postal večinski lastnik podjetja Océ©, enega vodilnih svetovnih ponudnikov dokumentnih sistemov, tiskalnih naprav in storitev za profesionalne uporabnike. Canon in Océ© sta svoje izdelke prvič predstavila skupaj prav na EXPO, pri čemer sta prikazala najširši nabor produkcijskih in velikoformatnih sistemov, ki so na voljo profesionalnemu tiskarskemu trgu. Načrtovanje integracije obeh podjetij je v teku, prvi koraki pri združevanju Canonove in Océ©jeve ponudbe pa so že bili storjeni v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Océ© že ponuja različne Canonove naprave v svojih prodajnih kanalih, Canon pa bo prve Océ©jeve naprave ponudil do konca leta.
Svetovalne storitve
Z namenom razširiti svoje storitve za stranke je Canon Europe predstavil nove svetovalne storitve (Consultancy Services). V okviru teh bo Canon sodeloval s podjetjem Accenture, s katerim bo vstopil na evropski trg upravljanja informacij in medijev v poslovnih okoljih, čigar vrednost je ocenjena na 9,6 milijarde dolarjev letno.
Ta nova organizacija bo združila Canonovo znanje in izkušnje s področja informacijskih rešitev in upodabljanja ter Accenturove vodilne svetovalne storitve s področja upravljanja poslovanja. Njen cilj bodo sprva velika podjetja v Veliki Britaniji, Švici, na Finskem in v Avstriji, leta 2011 pa bo delovanje razširjeno na šest dodatnih držav.
O Canonu EXPO 2010
Canon EXPO 2010 v Parizu je globalni dogodek, ki se zgodi vsakih pet let, tokrat pa je gostoval v impresivnem okolju Grande Halle de la Villette v Parizu. Razprostiral se je na skoraj 8.000 kvadratnih metrih površine, sejem pa je ponudil predstavitve novih izdelkov za dom in pisarno, poleg tega pa je pokazal vpliv inovacij na vrsto novih poslovnih okolij. Ta obsegajo izdelke za široko porabo, pisarniško opremo, produkcijski tisk, televizijsko oddajanje in komuniciranje, medicinske sisteme in varnostne rešitve.
Canon EXPO 2010 je edinstvena izkušnja, ki jo povzema slogan We Speak Image (Govorimo s slikami). To je Canonova vizija rešitev upodabljanja, ki uporabnike spodbujajo k raziskovanju svoje strasti do moči, ki jo imajo slike.
###
O Canonu Europe
Canon Europe je regijska prodajna in tržna podružnica za Canon Inc., navzoča v 116 državah in z več kot 11.000 zaposlenimi v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki (EMEA).
Canon je bil ustanovljen leta 1937 z namenom izdelati najboljši fotoaparat za končne uporabnike, od takrat pa je Canonova strast pod sloganom Moč slike tehnologijo razširila na mnoga druga področja in ga učvrstila na vodilnem položaju na področju izdelkov za široko potrošnjo in profesionalnih rešitev za upodabljanje. Med njihovimi izdelki so digitalni kompaktni in zrcalno-refleksni fotoaparati, objektivi televizijskih kamer, prenosne rentgenske naprave ter večfunkcijski in produkcijski tiskalniki, ki jih dopolnjujejo storitve z dodano vrednostjo.
Canon veliko vlaga v raziskave in razvoj, da bi uporabnikom ponudil najinovativnejše naprave, ki jim omogočajo izražanje lastne ustvarjalnosti. Od ljubiteljskih fotografov do profesionalnih tiskarskih podjetij, Canon vsaki stranki omogoča, da živi svojo strast do slik.
Canon je prepričan, da je upoštevanje interesov družbe in okolja neločljiv del dobrih poslovnih praks. To izraža tudi skozi korporativno filozofijo Kyosei - živeti in delati za skupno dobro.
Več informacij o Canonu Europe je na voljo na: www.canon-europe.com.
O Canonu Adria d.o.o.
Canon Adria d.o.o. je podjetje s sedežem v Ljubljani, v lasti Canon CEE (Canon Central and East Europe). Poslanstvo podjetja Canon Adria je zagotavljanje tehnične podpore in trženja za celotno področje Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Makedonije, Albanije in Kosova.
Za nadaljnje informacije se obrnite na:
Nataša Porenta
Canon Adria d.o.o.
Dunajska cesta 128a
1000 Ljubljana
Tel.: +386 (1) 530 87 20
Faks: +386 (1) 530 87 45
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
www.canon.si
ali
Tomaž Zajc
MA marketing d.o.o.
Stara cesta 23
1360 Vrhnika
Slovenija
Tel.: +386 41 675 820
Faks: +386 (1) 750 20 82
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.