Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20160706 canon drupa
Canon praznuje najuspešnejši sejem drupa vseh časov, saj je stranke navdihnil za sprostitev tiska.
Canon Europe je doživel najuspešnejši sejem drupa vseh časov, kar se tiče dogovorov s strankami, naložb in zanimanja. Nove in obstoječe stranke so na Canonovem razstavnem prostoru na drupi 2016 dobile navdih za širitev svojih zmogljivosti, kar dokazuje pripravljenost ponudnikov tiskalniških storitev, da izkoristijo prednosti storilnosti, kakovosti in prilagodljivosti, ki jih zdaj omogoča tehnologija digitalnega tiska. Prodaja Canonovih brizgalnih tiskalnikov z neprekinjenim podajanjem in tiskalnikov velikega formata se je v primerjavi z drupo 2012 podvojila.

»Canon se je drupe 2016 udeležil s ciljem predstaviti nabor svojih zmogljivosti na način, ki odraža resnično poslovanje naših strank. Obiskovalcem smo želeli predstaviti sveže ideje o tem, kako lahko razširijo svoje zmogljivosti, in jih navdihniti, da na svoj način sprostijo tiskanje,« je povedal Jeppe Frandsen, izvršni podpredsednik v podjetju Canon Europe. »Ta cilj smo presegli na vseh ravneh. Odziv obiskovalcev je bil zelo pozitiven. Tisoči so želeli izvedeti več o tem, kako jim lahko pomagamo pri poslovni rasti in preobrazbi poslovanja, kar dokazuje vse večji optimizem za prihodnost industrije. Tudi naložbe strank so bile v primerjavi z drupo 2012 več kot 30 odstotkov višje,« je še dodal Frandsen.

Odziv na Canonov vodilni nabor naprednih rešitev za digitalno tiskanje je presegel vsa pričakovanja. Močna je bila prodaja Canonovih tonerskih produkcijskih tiskalnikov serije Canon imagePRESS; 25 odstotkov naročil je prišlo s strani novih Canonovih strank, medtem ko so več kot polovico prodaje ustvarile obstoječe stranke, ki želijo v svoje poslovanje dodati nove zmogljivosti in sposobnosti. Poleg tega pa je združenje EDP (European Digital Press) na sejmu Canonovemu paradnemu modelu imagePRESS C10000VP podelilo nagrado za najboljši barvni tiskalnik za rezane liste A3+ z več kot 200.000 izpisi A4/mesec.

Uspeh imagePRESS-a na drupi je Mark Lawn, direktor profesionalnih izdelkov za tisk v podjetju Canon Europe, komentiral: »Podpiramo izboljšano zmogljivost novih modelov serije imagePRESS in številne stranke so se na drupi odzvale z nadgradnjo svojih obstoječih naprav. Še bolj razburljivo je bilo število novih strank, ki so se prvič odločile za vlaganje v Canonovo tehnologijo tonerjev. Beseda o izjemni kakovosti, storilnosti, doslednosti in naboru medijev imagePRESS-a je zadela v črno in pozitiven odziv kaže, da bo tehnologija tonerjev pri ponudnikih tiskalniških storitev v bližnji prihodnosti še naprej igrala pomembno vlogo.«

Stranke, ki so prepoznale zmožnost Canonovih visokozmogljivih tiskalnikov, da uresničijo obete brizgalne tehnologije, so vložile v tiskalnike z neprekinjenim podajanjem, kot sta nova Océ ColorStream 6000 Chroma in Océ ImageStream 2400, ki sta optimizirana za tiskanje na standardne ofset medije. Za priljubljenega se je izkazal tudi inovativni brizgalni tiskalnik za rezane liste Océ VarioPrint i300 s svojo novo možnostjo ColorGrip, ki omogoča reprodukcijo visokokakovostnih barv na standardnih ofset medijih. Canon je bil deležen tudi odličnih povratnih informacij s strani strank, kar se tiče prototipa  Voyager, sedembarvnega brizgalnega foto tiskalnika B2+.

Peter Wolff, višji direktor za rešitve komercialnega tiska in produkcijske rešitve za reprografske oddelke v podjetju Canon Europe, je povedal: »Na drupi 2016 se je jasno pokazalo, da se je digitalna tehnologija na splošno – in Canonova tehnologija še posebej – premaknila neposredno na področje ofseta. V svojem naboru brizgalnih in tonerskih tiskalnikov smo prikazali tehnološke inovacije, ki prinašajo našim strankam pomembne izboljšave na področju kakovosti, vsestranskosti medijev in storilnosti. To pomeni, da so naše stranke močno povečale svoje digitalne zmogljivosti in obseg dela, ki ga lahko opravijo digitalno, še posebej s povečano migracijo tiskanja velikih količin z ofset produkcije.«

»Brizgalno tiskanje nedvomno predstavlja tehnologijo tiskanja prihodnosti,« je nadaljeval Wolff. »Na preteklih sejmih so bili pogovori osredotočeni na to, kdaj bo tehnologija dovolj zrela, da bodo lahko ponudniki tiskalniških storitev izkoristili prednosti njene prilagodljivosti in obsege tiskanja preselili z ofseta na digitalno tiskanje. Ali brizgalno tiskanje prinaša resnično poslovno vrednost, ni več vprašanje. V smislu storilnosti, kakovosti, stroškovne učinkovitosti in vsestranskosti medijev lahko tekmuje z ofset tiskom pri številnih aplikacijah. Tiskarji so prepričani v to, kaj naša tehnologija zmore danes, in so sprejeli odločitev, da je zdaj pravi čas za vlaganje v Canon, ki je vodilni svetovni ponudnik brizgalnih tiskalnikov z neprekinjenim podajanjem.«

Jeppe Frandsen je zaključil: »Naše številne aplikacije, ki nudijo veliko dodano vrednost, še posebej na področju komercialnega tiska in založništva, so strankam vlile zaupanje v takojšnji poslovni potencial naših celovitih rešitev. S svojimi naložbami v Canonove rešitve želijo zagotoviti dolgoročno prihodnost svojega poslovanja. Po drugi strani pa je naša zaveza nadaljevati z navdihovanjem tiskarjev, da razširijo svoje meje, in jim pri preobrazbi njihovega poslovanja nuditi podporo s tehnološkimi inovacijami in znanjem.«

###

O Canonu Europe

Canon Europe je regijska prodajna in tržna podružnica za Canon Inc., navzoča v 116 državah in z 19.000 zaposlenimi v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki (EMEA).

Canon je bil ustanovljen leta 1937 s ciljem izdelati najboljši fotoaparat za končne uporabnike, od takrat pa je Canonova strast pod sloganom Moč slike tehnologijo razširila na mnoga druga področja in ga učvrstila na vodilnem položaju na področju izdelkov za široko potrošnjo in profesionalnih rešitev za upodabljanje. Med njihovimi izdelki so digitalni kompaktni in zrcalno-refleksni fotoaparati, objektivi televizijskih kamer, prenosne rentgenske naprave ter večfunkcijski in produkcijski tiskalniki, ki jih dopolnjujejo storitve z dodano vrednostjo.

Canon veliko vlaga v raziskave in razvoj, da bi uporabnikom ponudil najinovativnejše naprave, ki jim omogočajo izražanje lastne ustvarjalnosti. Od ljubiteljskih fotografov do profesionalnih tiskarskih podjetij, Canon vsaki stranki omogoča, da živi svojo strast do slik.

Canonova korporativna filozofija je Kyosei - »Živeti in delati skupaj za splošno dobro«. V regiji EMEA Canon Europe stremi k trajnostnemu poslovanju, osredotoča se na zmanjšanje svojega vpliva na okolje in z uporabo Canonovih izdelkov, rešitev in storitev pomaga strankam pri zmanjševanju njihovega. Canon je pridobil globalni certifikat ISO 14001, ki dokazuje upoštevanje vrhunskega okoljskega standarda.

Več informacij o Canonu Europe je na voljo na: www.canon-europe.com.

O Canonu Adria d. o. o.
Canon Adria d. o. o. je podjetje s sedežem v Ljubljani, v lasti Canon CEE (Canon Central and East Europe). Poslanstvo podjetja Canon Adria je zagotavljanje trženja v Sloveniji in na Hrvaškem ter tehnične podpore za celotno področje Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Makedonije, Albanije in Kosova.

Več informacij o podjetju Canon Adria je na voljo na: www.canon.si.

Objave družbe Canon CEE lahko spremljate tudi na profilu na LinkedInu:
https://www.linkedin.com/company/canon-cee