Drugi pomemben trend je prilagoditev in personalizacija. V oglaševalski industriji se je način komunikacije s potrošniki iz množičnega komuniciranja spremenil v neposredno, celo mikro ciljanje potrošnikov, kar je spodbudila predvsem povečana uporaba mobilnih naprav. »Z digitalno tehnologijo in digitalnim tiskom, ki se popolnoma prilagaja rastočim in spreminjajočim se pričakovanjem potrošnikov, so različne panoge po vsem svetu izkoristile priložnosti za privabljanje in spodbujanje potrošnikov na bolj personaliziran način,« je povedal Goran Sretenoski, direktor podjetja Canon Adria. Raziskava podjetja Bain je pokazala, da 25–30 odstotkov spletnih kupcev zanima prilagoditev komunikacije njihovim potrebam[2].
Pomembno gonilo rasti ustvarjalne panoge je tudi tiskanje 3D. Raziskovalno podjetje Gartner ocenjuje, da se bo svetovna potrošnja končnih uporabnikov za tiskalnike 3D povečala z 1,6 milijarde USD v letu 2015 na približno 13,4 milijarde USD v letu 2018[3]. »Tiskanje 3D je pomembno spremenilo način dela proizvodnih in inženirskih podjetij. Izdelava poceni, a visokokakovostnih in enkratnih prototipov pohitri razvoj izdelkov ter omogoča mladim zagonskim podjetjem in že uveljavljenim blagovnim znamkam svobodo in zaupanje biti drznejši in bolj domiselni s svojimi novimi stvaritvami,« je dejal Sretenoski.
Vsi ti trendi znotraj rastoče ustvarjalne panoge predstavljajo priložnost za tisk. Ta je bil vedno v središču številnih temeljnih ustvarjalnih izražanj – od plakatov in napisov do embalaže in fotografij – ter znotraj podpornih procesov, kot so oblikovanje, pregledovanje in produkcija. In ko govorimo o komunikaciji prek vsebine, lahko igra tisk neprecenljivo vlogo. Ljudje bodo prejeto vsebino manj verjetno podrobno prebrali, če jo prejmejo digitalno (16 %), kot pa če je natisnjena (59 %). Raziskava kaže, da 88 odstotkov bralcev revije le-to raje prejme v tiskani kot digitalni obliki.[4] Tisk pa je ključnega pomena tudi pri vizualnih predstavitvah idej ali del, saj predstavlja sestavni del celotnega ustvarjalnega procesa v številnih gospodarskih panogah.
»Večina ponudnikov tiskalniških storitev že zdaj sodeluje s podjetji na področju ustvarjalne industrije, predvsem s pregledovanjem, z izdelavo prototipov za predstavitve ali z majhnimi nakladami. Ključno je razumeti, kako se spreminjajo ustvarjalno gospodarstvo in trendi, ki vplivajo na te spremembe. To bo ponudnikom tiskalniških storitev pomagalo ostati korak pred tekmeci in ponuditi storitve, ki bolje zadovoljujejo potrebe v industriji,« je zaključil Sretenoski.
Za več informacij prelistajte Canonovo poročilo Think Creative.
###
O Canonu Europe
Canon Europe je regijska prodajna in tržna podružnica za Canon Inc., navzoča v 116 državah in z 19.000 zaposlenimi v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki (EMEA).
Canon je bil ustanovljen leta 1937 s ciljem izdelati najboljši fotoaparat za končne uporabnike, od takrat pa je Canonova strast pod sloganom Moč slike tehnologijo razširila na mnoga druga področja in ga učvrstila na vodilnem položaju na področju izdelkov za široko potrošnjo in profesionalnih rešitev za upodabljanje. Med njihovimi izdelki so digitalni kompaktni in zrcalno-refleksni fotoaparati, objektivi televizijskih kamer, prenosne rentgenske naprave ter večfunkcijski in produkcijski tiskalniki, ki jih dopolnjujejo storitve z dodano vrednostjo.
Canon veliko vlaga v raziskave in razvoj, da bi uporabnikom ponudil najinovativnejše naprave, ki jim omogočajo izražanje lastne ustvarjalnosti. Od ljubiteljskih fotografov do profesionalnih tiskarskih podjetij, Canon vsaki stranki omogoča, da živi svojo strast do slik.
Canonova korporativna filozofija je Kyosei - »Živeti in delati skupaj za splošno dobro«. V regiji EMEA Canon Europe stremi k trajnostnemu poslovanju, osredotoča se na zmanjšanje svojega vpliva na okolje in z uporabo Canonovih izdelkov, rešitev in storitev pomaga strankam pri zmanjševanju njihovega. Canon je pridobil globalni certifikat ISO 14001, ki dokazuje upoštevanje vrhunskega okoljskega standarda.
Več informacij o Canonu Europe je na voljo na: www.canon-europe.com.
O Canonu Adria d. o. o.
Canon Adria d. o. o. je podjetje s sedežem v Ljubljani, v lasti Canon CEE (Canon Central and East Europe). Poslanstvo podjetja Canon Adria je zagotavljanje trženja v Sloveniji in na Hrvaškem ter tehnične podpore za celotno področje Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Makedonije, Albanije in Kosova.
Več informacij o podjetju Canon Adria je na voljo na: www.canon.si.
Objave družbe Canon CEE lahko spremljate tudi na profilu na LinkedInu:
https://www.linkedin.com/company/canon-cee
[1] Measuring Cultural and Creative Growth, EY, Dec 2014
[2] Creative UK: Overview of the digital transformation of the UK creative economy, Bain & Company, March 2014
[3] Forecast: 3D Printers Worldwide 2014, Gartner, 2014
[4] Making it Personal, Bain & Company, 2013