Hubert Soviche, vodja oddelka za strategijo in trženje pri Xeroxu, je na kongresu Xerox Premier Partners Congress 2014 v Madridu predstavil nov program za razvoj poslovanja (Business Development).
Xerox odlsej sodeluje s svojim novim strateškim partnerjem Infotrends, s katerim sta vzpostavila nov omenjeni program. Namenjen je vsem ponudnikom digitalnega tiska, zagotavlja pa predvsem optimizacijo procesov digitalne izdelave tiskovin in racionalizacijo le teh za analizo možnosti nadgradenj. Xerox želi s povratnimi informacijami in nasveti vzpostaviti boljši in zaupanja vreden odnos z uporabniki njihovih rešitev.
Program razvoja poslovanje sestavlja pet modulov oziroma delavnic, ki so za vsakega posameznika individualno pripravljene oziroma zasnovane:
- Priprava strateškega načrta trženja
- Razvoj načrta za vodenje prodaje
- Prodaja vizualnih tiskanih komunikacij z variabilnimi podatki in večmedijsko podporo
- Prodaja digitalnih tiskarskih storitev s poudarkom na hitro rastočih vertikalnih trgih
- Razvoj ponudbe trženjskih storitev
Delavnice bodo potekale v Nemčiji v sodelovanju s strokovnjaki tiskarske industrije. Njihov namen je doseči največji potencial posameznika, saj analize kažejo, da procesi le teh po večini niso popolnoma izkoriščeni. S pomočjo programa je možno odkriti potencialne aplikacije, s katerimi lahko vzpostavimo dodano vrednost poslovanja.
Več informacij na www.xerox.com.