Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Ricoh je javnosti predstavil idejo novega demo centra Customer Experience Centre, katerega primarni namen je v živo predstaviti produkcijske rešitve digitalnega tiska potencialnim kupcem v smislu dejanske uporabniške izkušnje.

20141008_ricoh-democenter.jpg
Demo center bo interesentom predvsem predstavil uporabniško izkušnjo dodane vrednosti različnih Ricohovih rešitev.

Customer Experience Centre naj bi nastal pod okriljem Ricoh Europe, v njem pa naj bi poleg Ricoha svoje produkcijske rešitve predstavili tudi poslovni partnerji. Demo center se bo nahajal v obratu   Ricoh Products Ltd. V britanskem Telfordu. Uradno naj bi bil odprt 4. novembra 2014.

V novem demo centru bo Ricoh predstavil produkcijske linije tako za aplikacije neskončnega tiska, tiska na rezan format in tisk velikega formata.  Predstavljeni bodo tudi sistemi dodelave in programske rešitve poslovnih partnerjev.

Nov demo center Customer Experience Centre ne bo zgolj razstavni prostor, temveč delovno okolje, pravi Peter Williams, izvršni podpredsednik, vodja skupine za razvoj poslovanja in produkcijskih rešitev pri Ricoh Europe. Center bo hkrati tudi namenjen tudi zunanjemu in notranjemu usposabljanje ter testiranju tehnologij, materialov … Namen centra je predstaviti dodano vrednost našim strankam. Partnerji bodo imeli možnost uporabljati center za skupen razvoj rešitev, predvsem tistih, ki jih je mogoče vključiti v delovni proces poljubnega naročnika.

Več informacij na www.ricoh.com.