Na voljo je 10 tekmovalnih kategorij:
- notranje prodajne aplikacije (Instore),
- zunanje aplikacije (Outdoor),
- notranje aplikacije (Interior),
- funkcionalna dekoracija (Functional decoration),
- aplikacije na tekstil (Garment),
- integrirane aplikacije (Integrated),
- trajnostne aplikacije (Sustainable),
- aplikacije s posebnim učinkom (Special effect),
- umetniške aplikacije (Fine art) in
- dekoracija vozil (Vehicle decoration).
Žirijo Fespa Awards 2014 bodo sestavljali neodvisni kupci tiskovin in grafičnih storitev, tiskarji, oblikovalci in strokovnjaki s področja sodobnega digitalnega tiska. Do sedaj potrjeni so že: Sarah Sowers, upravljanje invoacij pri NikeID; Folker Wrage, vodja oblikovalske pisarne McCann Erickson Istanbul; in Erwin Deproost, vodja oblikovalcev za Philips BG Consumer Luminaires.
Kriteriji za ocenjevanje bodo sledeči: kakovost izvedbe tiska; tehnična zahtevnost izvedbe glede na prijavljene aplikacije; ustrezna uporaba tehnologij, oblikovanja, medijev; kreativnost glede na aplikacijo (ustrezna izbira tehnologij in tiska za zagotovitev objektivnih zahtev projekta); učinkovitost aplikacije za končnega kupca.
Podeljeni bosta dve nagradi: Najboljši digitalni tiskar leta in Najboljša aplikacija po mnenju občinstva.
Prijavljene aplikacije bodo s kratkim opisom predstavljene na Fespini strani www.fespa.com/awards , na kateri bo javnost lahko 20. marca 2014 oddala svoj glas za Najboljšo aplikacijo po mnenju občinstva.
Zmagovalna dela bodo na to deležna enoletne Fespine turneje po svetu. Dela bodo poleg Münchna (Nemčija) predstavljena še v Afriki, Mehiki, Turčiji, Braziliji in Aziji, kar je več kot odlična promocija zmagovalcev širši globalni javnosti (kupcem grafičnih storitev, lastnikom blagovnih znamk, agencijam ...
Podelitev Fespinih nagrad 2014 bo 22. maja 2014 v Münchnu (Nemčija) v okviru sejma Fespa 2014.
Več informacij na www.fespa.com/awards.