V Heidelbergu že beležijo pozitivni učinek udeležbe na nedavni Drupi. V prvem četrtletju poslovnega leta 2016/17 beležijo več naročil.
Po besedah vodilnih v Heidelbergu so do 30. junija letos zabeležili porast naročil v segmentu ofsetnih strojev v skupni vrednosti 804 milijonov Evrov ( 1. kvartal 2015/2016: 703 milijonov Evrov). Dejstvo je tudi, da udeležba na Drupi trenutni poslovni izid bremeni v višini 10 milijonov Evrov. Kljub temu večji obseg trenutno neizpolnjenih naročil kaže na obetavno prihodnost.
V Heidelbergu zaradi večjega povpraševanja in več neizpolnjenih naročil potrebujejo tudi več delovne sile, kar povečuje stroške in slabi poslovni rezultat. Kljub temu verjamejo, da so na pravi poti. Optimizacija portfelja in predstavitev tega na Drupi je že obrodila sadove, trend prostega denarnega toka kaže, da skupina uspe iz -35 milijonov Evrov priti do končnega poslovnega rezultata v višini +6 milijonov Evrov.
Ponosni so, da so na Drupi uspeli predstaviti nov segment portfelja digitalnih tiskarskih rešitev Fire. Skupaj s podjetjem Fujifilm so prvič predstavili sistem te Primefire 106 za področje tiska embalaže. Prva naročila so bila že izvedena v Evropi, ZDA, Braziliji, na Kitajskem in Japonskem. Obeležili so tudi 1.000 prodani kos rešitve Versafire. Tekom Drupe so dosegli kvoto prodajne realizacije v celotnem poslovnem letu 2014/15. Za trg etiket pa so ponudili tudi prvič predstavljeni sistem Gallus Labelfire.
Prodajna uspešnica na sejmu pa je bil tudi tiskarski sistem za tisk embalaže serije Speedmaster XL 106.
Več informacij na www.heidelberg.com.