Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Je naložba v direktni tekstilni tisk smotrna, trajnostna ali kaj drugega?
Dejstvo je, da 30 odstotkov vsega tekstila, proizvedenega danes, ni nikoli prodanega. To pomeni, da 21 milijonov ton tekstila konča neposredno na odlagališču. Pomeni tudi, da se 28 milijard litrov vode – dovolj za dosmrtno oskrbo z vodo 300 milijonov ljudi – porabi za oblačila, ki jih trg sploh ne potrebuje.

#izid #tekstilnitisk #dtg #dtf #smotrnost #ekologija #trajnost

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Durst na Labelexpo predstavlja zanesljivost, enostavnost in zmogljivost v digitalnem tisku etiket.
Na letošnjem sejmu Labelexpo Europe 2025, ki se bo prvič odvijal v Barceloni (Španija), bo podjetje Durst predstavilo najnovejše rešitve za digitalni tisk etiket in gibke embalaže. Pod sloganom »Discover Reliability, Simplicity and Performance« bodo obiskovalci lahko spoznali, kako Durst uresničuje svojo vizijo učinkovite, trajnostne in na prihodnost pripravljene proizvodnje.

#durst #labelexpo #barcelona #zanesljvost #enostavnost #zmogljivost

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Izšla je nova številka revije Grafičar, lahko si jo prelistate tudi v predogledu.
V vašem nabiralniku lahko pričakujete 4. številko revije Grafičar za leto 2025. Predogledno obliko si lahko že ogledate tukaj

#revijagraficar #novizid #novastevilka

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Durstova platforma Smart Factory: Modularni, odprt programski ekosistem za celotno tiskarsko industrijo. (Vir: Skupina Durst)
S pobudo za odprto programsko opremo "Open Software Initiative" bo skupina Durst na sejmu Printing United 2025 prvič predstavlja odprt, od blagovne znamke neodvisen programski ekosistem. Nova ponudba pametnih tovarn ni namenjena le uporabnikom Dursta, temveč je namenjena tudi prodajalcem, sistemskim hišam in proizvajalcem originalne opreme (OEM).

#durst #smart #pametnatovarna #odprtakoda #opensource

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Koenig & Bauer beleži rast prodaje in rekordni obseg naročil.
Koenig & Bauer je v drugem četrtletju 2025 povečal prihodke za 7 odstotkov na 298,2 milijona evrov ter dosegel rekordni zaostanek naročil v višini 1,096 milijarde evrov (+7,4 odstotka). Kljub zmanjšanju novih naročil (361,7 milijona evrov, lani 398,6 milijona) podjetje ocenjuje rezultate kot solidne, glede na negotovosti povezane z ameriškimi carinami in lansko izjemno povpraševanje v času sejma Drupa.

#koenigbauer #poslovniizid #rezultat #prihodki #ebidta