Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Podjetje iPROM je sporočilo, da je izvedlo nadgradnjo platforme Iprom AD Server z orodji, ki omogočajo lažje upravljanje, nadzor in vrednotenje komunikacijskih akcij v spletnih medijih 2.0. V prihodnosti se namerava med drugim posvečati standardizaciji novih oblik oglaševanja, kjer so oglasi vpleteni v vsebinski del spletne strani in od uporabnikov zahtevajo aktivno interakcijo.

Zaradi rasti števila spletnih medijev in vsebin so danes tržniki soočeni z naraščajočim problemom razdrobljenosti spletnega občinstva. V iPROMU bodo v prihodnje del svojega poslovanja posvetili razvoju medijskih in tehnoloških rešitev, s katerimi bodo svojim partnerjem omogočili uspešnejše in dobičkonosnejše trženje v razdrobljenem spletnem medijskem okolju 2.0.

»Prihodnost komuniciranja v spletnih medijih prinaša povečanje možnosti za oglaševanje, ki temelji na povezovanju oblike in vsebine spletnih medijev,« je dejal Simon Cetin, direktor iPROMA. »Čeprav se je oglaševanje s povečanim vključevanjem uporabnikov izkazalo kot uspešno, se večina tržnikov zaradi pomanjkanja standardizacije in težjega vrednotenja rezultatov še ni odločila za vstop v to okolje.«

Potrošniki namenjajo vedno več časa specializiranim spletnim vsebinam, kot so blogi, družabne mreže in različne nišne spletne vsebine, v velikem porastu pa so tudi vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki sami. Posledično se bodo tržniki vedno bolj posvečali tovrstnim spletnim mestom, da bi dosegli svoja občinstva.

Tržniki že danes del svojih komunikacijskih aktivnosti osredotočajo na vertikalne spletne strani z nišno vsebino, ki jim omogočajo dostop do novih kupcev. iPROM bo s prilagojenimi rešitvami za komuniciranje v spletnih medijih 2.0 pomagal tržnikom izkoristiti novo okolje in jim omogočil preprosto in učinkovito vzpostavitev vertikalnih trženjskih modelov za doseganje ciljnih občinstev.

V letu 2010 bo iPROM paket, ki bo združeval orodja za upravljanje komunikacij v spletu 2.0 in finančno poročanje, ponudil tudi spletnim založnikom, ki uporabljajo iPROMOVO platformo Iprom AD Server. Z novo rešitvijo, ki bo v prihodnjem letu del standardne platforme Iprom AD Server za spletne založnike, bodo ti lahko preprosto vključili nove rešitve v obstoječe prodajne protokole in s tem razširili že vzpostavljene sisteme trženja ter povečali tržne zmogljivosti.

###
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O podjetju iPROM
Podjetje iPROM (www.iprom.si), ustanovljeno leta 1999, je pionir slovenske internetne oglaševalske industrije. iPROM razvija rešitve, ki so popolnoma skladne z najnovejšimi standardi spletne oglaševalske industrije. S kombinacijo medijev, podatkov, raziskav in tehnologij omogoča tržnikom, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času, spletnim založnikom pa pomaga pri povečevanju prihodkov.

iPROM-ova ponudba obsega celovite medijske in tehnološke rešitve za oglaševanje s spletnimi oglasi ter z drugimi digitalnimi vsebinami. iPROM VIDEO je najnovejša storitev za spletno oglaševanje, ki zagotavlja standardizirano, nadzorovano in merljivo oglaševanje z video oglasi. Z inovativnimi pristopi učinkovito nadgrajuje klasično spletno oglaševanje, saj omogoča natančno ciljanje in doseganje želene skupine uporabnikov interneta v skladu s potrebami naročnika.

Distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu zagotavlja tehnološka rešitev Iprom AD Server, za centralizirano poročanje in evaluacijo vseh oblik zakupa oglasnega prostora na internetu pa skrbi Iprom Neos.

Media Iprom je napredna tehnološka osnova za podporo večpredstavnemu »out off banner« spletnemu oglaševanju, ponudbo rešitev pa iPROM dopolnjuje s sistemom za odkup neprodanih oglasnih zmogljivosti Central Iprom.

Dodatne informacije:
Simon Cetin, direktor
iPROM d.o.o.
Marjekova 4
1000 Ljubljana
Tel.: 01/ 51 10 784
Faks: 01/ 51 10 783
E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Spletna stran: www.iprom.si