Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Tehnične rešitve za funkcionalne, dekorativne in embalažne aplikacije.
Letos v novembru sejem Inprint ponovno odpira svoja vrata. Predstavljene bodo številne novosti s področja funkcionalnega, dekorativnega in embalažnega tiska. Sem sodijo tehnološke rešitve specialnega tiska, sitotiska, digitalnega laserskega in kapljičnega tiska in tudi 3D-tiska.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20150910 canon
93 odstotkov evropskih turistov svoje dokumente za potovanje še vedno natisne.
Čeprav se v današnjih časih velika večina turističnih ponudb trži in posluje preko spleta, javnost na pot raje vzame izpisane dokumente (ponudbo aranžmaja, voucher …).

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20150907 Heidelberg 2015
Po analizi poslovanja prvega četrtletja (1. April do 30. junija 2015) podjetje Heidelberg beleži rast prodaje in naročil.
Po besedah proizvajalca Heidelberg naj bi v primerjavi z enakim obdobjem lani narastlo število naročil. Trenutno stanje vrednotijo na okvirno 700 milijonov Evrov, lani 588 milijonov Evrov. Razlog so po njihovem mnenju aktivnost kitajskega trga in posledični valutni učinki.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20150915 canon mirno more
Podjetje Canon CEE je tudi letos sponzor pomembnega mednarodnega socialno-pedagoškega projekta Mirno more, ki se osredotoča na otroke iz socialno ogroženih družin.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20150615 graficar-logo
Izšla je nova aktualna 4. številka revije Grafičar za leto 2015. Želimo Vam prijetno branje!

Elektronsko predogledno obliko revije lahko prelistate na spletu.

ZAKAJ SE NAROČITI? >>
Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20150811 tisk digitalno - ponatis ofsetno
V tokratnem 4. izidu revije Grafičar vam predstavljamo prispevek na temo racionalnega tiska z naslovom Tisk digitalno, ponatis ofsetno - Je to vedno smiselno? Preberite si, na kaj paziti in kako se izogniti morebitnim reklamacijam v naprej.