Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Razstavni prostor Drupe 2020 je skoraj razprodan.
Organizator sejma Drupa 2020, dogodka tehnologij tiska številka ena, sporoča, da je v kratkem času po uradnem roku za registracijo že razprodanih 96 odstotkov razstavnih površin, ki v celotni izmeri šteje 158000 m2. V okviru teh se bodo predstavila različna grafična podjetja iz več kot 40 držav.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20181026 ifra expo
Sejma predstavljata možnosti in izzive medijske industrije v prihodnosti.
Nedavni sejemski dogodek v Berlinu (Nemčija), dva v enem, to sta Ifra World Publishing Expo in DCX Digital Content Expo, sta zabeležila več obiskovalcev. Tudi prihodnje leto bo potekal v nemški prestolnici.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20181023 inprint2018 milano
Sejem Inprint bo prikazal možnosti funkcionalnega, dekorativnega in embalažnega tiska.
Od 20. do 22. novembra bo v Milanu (Italija) sejem Inprint 2018, ki bo predstavil novosti aktualnega tehnološkega razvoja rešitev industrijskega tiska. Obravnavane  bodo teme funkcionalnega in dekorativnega ter embalažnega tiska, kar vključuje tehnike specialnega tiska, sitotiska, digitalnega laserskega in kapljičnega tiska in tudi 3D-tiska.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20181012 Fachpack 2018
Trg embalaže še vedno raste, kar kaže tudi letošnje večje število obiskovalcev sejma Fachpack.
Okoli 45.000 obiskovalcev (v letu 2016: 41.014) je od  25. do 27. septembra obiskalo letošnji strokovni sejem Fachpack. Spoznali so lahko inovacije in smernice razvoja trga embalaže, saj je svoje novosti predstavilo 1.644 razstavljavcev (v letu 2016: 1.542). Letos je sejem potekal v 20 halah, ki so obravnavale različne teme izdelave potrošniške in industrijske embalaže.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20160613 graficar logo 450 350
Izšla je aktualna 5. številka revije Grafičar z leto 2018. Želimo vam prijetno branje!

Predogledno obliko si lahko ogledate tukaj.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20181009 KMS logo
Tiskane reklame imajo pri otrocih več učinka v primerjavi s televizijskimi in radijskimi.
Nedavna nemška raziskava Kinder- Medien-Studie 2018 je pokazala, da so med otroki samo konji bolj priljubljeni od interneta. Ena zanimivejših ugotovitev je, da več kot 70 odstotkov vprašanih otrok med 4. in 13. letom bere klasične knjige in revije večkrat na teden. Sodobni mediji in elektronske bralne naprave pa pri tej starostni generaciji nimajo posebnega pomena. Izsledke raziskave vam razkrivamo v aktualnem izidu revije Grafičar.