Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Interno usmerjena podjetja uporabljajo zunanje strokovno svetovanje na napačen način in zamujajo priložnosti za rast v letu 2011, opozarja Canon.


Canon Europe je objavil rezultate poglobljene raziskave trga svetovalnih storitev v Evropi, ki jo je opravil ICM. Študija je pokazala, da velika in mala podjetja svetovanje pogosteje usmerijo v izboljšanje lastnega poslovanja kot pa v prihodnost usmerjeno iskanje novih priložnosti ali odpiranje novih trgov. Kot rezultat podjetja ne prepoznajo dejanske vrednosti zunanjega svetovanja in neodvisnih strokovnih mnenj.

Medtem, ko tretjina podjetij (29 %) meni, da je zunanje strokovno znanje eden od temeljev uspeha, manj kot polovica anketiranih verjame meni, da lahko občutno doprinese na področjih inovacij in upravljanja sprememb. V nasprotju s tem pa je kar 71 odstotkov podjetij prepričanih, da interna področja, kot sta izboljšanje procesov in uvajanje novih tehnologij, od zunanjega svetovanja pridobijo največ.

Raziskava z naslovom Vrednost svetovanja pri rasti podjetij odkriva trenuten odnos do koriščenja zunanjih svetovalnih storitev, od samostojnih poslovnih partnerjev do mednarodnih svetovalnih organizacij, v času ko svetovno gospodarstvo izhaja iz recesije. Medtem, ko je recesija mnoge prizadela, je drugim omogočila spremembe in jih pripravila na naložbe s sredstvi, ki so jih prihranili z zmanjševanjem stroškov in varčevalno politiko.

»Finančni pritiski, ki so jih v zadnjih letih občutila vsa podjetja, so prinesli boleče vendar potrebne notranje revizije in programe zmanjševanja stroškov. V tem pogledu je recesija spremenila sodobna podjetja, jih naredila bolj usmerjena in prilagojena nadaljnji rasti v letu 2011,« je komentiral Gary Horsdall, vodja svetovalnih storitev pri Canonu Europe. »Študija je odkrila, da se podjetja zavedajo koristi, ki jih svetovanje lahko prinese, vendar zunanjih strokovnih svetovalcev ne uporabljajo na pravilen način. Prava vrednost svetovanja so odgovori na vprašanja, na katera niste pomislili, in odpravljanje težav preden se pojavijo, ali odkrivanje novih priložnosti, ki jih podjetja prej niso opazila. Svetovanje je največ vredno pri odkrivanju neznanega. Z osredotočanjem na interne izzive podjetja omejujejo koristi, ki jim jih lahko prinesejo svetovalne storitve.«

Raziskava je še odkrila, da podjetjem manjka spretnosti pri uvajanju sprememb. Samo 58 odstotkov podjetij meni, da imajo dovolj znanja za uvedbo učinkovitih sprememb, eni petini pa manjkajo vizije in ideje, ki so potrebne za spremembe.

»Seveda se svetovalci lahko ukvarjajo z internimi procesi, vendar se morajo tega lotiti z upoštevanjem prihodnjih priložnosti. Svetovanje lahko prinese hitro rast, če je pravilno uporabljeno, kar pomeni odkrivanje in reševanje poslovnih izzivov ter izkoriščanje novih poslovnih priložnosti,« je dejal Gary Horsfall. »Vrednost svetovanja ni vprašljiva - ena petina podjetij je prepričana, da bi jim zunanje svetovanje prineslo konkurenčnost. Pomembno je, da svetovalce uporabijo učinkoviteje in s tem povečajo koristi.«

Doseganje uspeha v letu 2011
Podrobnejši pregled izsledkov raziskave pokaže naslednje: 41 odstotkov odločevalcev je prepričanih, da je gradnja trdnejših odnosov s strankami najbolj pomemben dejavnik pri doseganju uspehov v naslednjih 12 mesecih - pred zmanjševanjem stroškov (36 %), zaposlovanjem ali ohranjanjem talentov (28 %) in izboljšanjem poslovnih procesov in posodabljanjem tehnologije (oboje 27 %). To ima še večji pomen ob upoštevanju poslabšanih odnosov s strankami zaradi razvejanih komunikacijskih tehnologij in povečanja digitalnih vsebin, kot je pokazala Canonova raziskava Vloga tehnologije v razvoju poslovnih odnosov.

»Podjetja morajo upoštevati povečano količino digitalnih vsebin, namesto, da bi izboljševala samo kritične interne procese pa se morajo ozreti na možnosti rasti, ki jim bodo zagotovile varno prihodnost poslovanja,« je zaključil Horsfall.

Interno in v prihodnost usmerjeno

  • 42 % podjetij z več kot 250 zaposlenimi trdi, da so zunanji svetovalci koristni pri izboljšanju internih procesov, 28 % pa jih meni, da bi implementiranje novih tehnoloških sistemov morali biti v rokah zunanjih strokovnjakov. Samo 16 % jih meni, da je svetovanje namenjeno povečanju konkurenčnosti.
  • Samo ena petina podjetij (22 %) vidi v svetovanju sredstvo za povečanje inovativnosti.
  • Podjetja v Nemčiji so najpogosteje interno usmerjena - 78 %.
O Canonovih svetovalnih storitvah
Canonove svetovalne storitve (Canon Consultancy Services), ki jih izvaja skupaj z vodilno svetovalno organizacijo Accenture, so usmerjene v pomoč velikim evropskim podjetjem pri premagovanju izzivov, ki jih prinaša upravljanje informacij in medijev v različnih kanalih.

Svetovalne storitve so bile v Evropi uvedene oktobra 2010.

Za več informacij obiščite: http://www.canon-europe.com/About_Us/Press_Centre/Press_Releases/Corporate_News/2010_Canon_Enters_European_Enterprise_Information_and_Media_Management_Market.aspx

 
###


O Canonu Europe
Canon Europe je regijska prodajna in tržna podružnica za Canon Inc., navzoča v 116 državah in z več kot 11.000 zaposlenimi v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki (EMEA).

Canon je bil ustanovljen leta 1937 s ciljem izdelati najboljši fotoaparat za končne uporabnike, od takrat pa je Canonova strast pod sloganom Moč slike tehnologijo razširila na mnoga druga področja in ga učvrstila na vodilnem položaju na področju izdelkov za široko potrošnjo in profesionalnih rešitev za upodabljanje. Med njihovimi izdelki so digitalni kompaktni in zrcalno-refleksni fotoaparati, objektivi televizijskih kamer, prenosne rentgenske naprave ter večfunkcijski in produkcijski tiskalniki, ki jih dopolnjujejo storitve z dodano vrednostjo.

Canon veliko vlaga v raziskave in razvoj, da bi uporabnikom ponudil najinovativnejše naprave, ki jim omogočajo izražanje lastne ustvarjalnosti. Od ljubiteljskih fotografov do profesionalnih tiskarskih podjetij, Canon vsaki stranki omogoča, da živi svojo strast do slik.

Canon je prepričan, da je upoštevanje interesov družbe in okolja neločljiv del dobrih poslovnih praks. To izraža tudi skozi korporativno filozofijo Kyosei - živeti in delati za skupno dobro.

Več informacij o Canonu Europe je na voljo na: www.canon-europe.com.

O Canonu Adria d.o.o.
Canon Adria d.o.o. je podjetje s sedežem v Ljubljani, v lasti Canon CEE (Canon Central and East Europe). Poslanstvo podjetja Canon Adria je zagotavljanje tehnične podpore in trženja za celotno področje Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Makedonije, Albanije in Kosova.

Več informacij o podjetju Canon Adria je na voljo na: www.canon.si.

PR kontakt:

Tomaž Lukman
MA marketing d.o.o.
Stara cesta 23
1360 Vrhnika
Tel.: +386 (1) 750 20 81
Mob.: +386 51 604 917
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.


Dodatne informacije:

Nataša Porenta
Canon Adria d.o.o.
Dunajska cesta 128a
1000 Ljubljana
Tel.:  +386 (1) 530 87 20
Faks: +386 (1) 530 87 45
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

www.canon.si