Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Po analizah nemških založnikov in tržnikov knjig se je v letu 2010 prodaja knjig in strokovnih revij povečala za 0,4 odstotka. Alexander Skipis, direktor nemškega združenja trženja knjig, pravi, da je vse večji interes po knjigah beležiti že od leta 2003. Vse več ljudi s knjigami in zanimivimi vsebinami dobiva vse več veselja do branja.


Hkrati trdi, da je v teh časih nadvse pomembna kulturna in družbena vzgoja predvsem mlajše generacije. Za zanesljivo prihodnost knjig bodo založniki in prodajalci knjig morali nadgraditi svoje produkcijske zmogljivosti v smislu večkanalnih medijev, torej ponuditi sodobne pristope založništva in prodaje knjig, med katerim je tudi e-knjiga. Prodaja knjig v elektronski obliki preko spleta se je namreč znatno povečala, do leta 2010 se je ta na primer povečala že za 17,2 odstotka.
 

Navedeni podatki so povzeti iz analize »Knjige in njihova prodaja v številkah 2011«, ki jo je objavila nemška zveza trženja knjig.

Več informacij na www.boersenverein.de.