Novice za javnost
Ne le grafiki, tudi sejmi imajo težave
- Podrobnosti
- Kategorija: Ostalo
Direktor sejma Stefan Grave pravi: »Naš cilj je bil, da bi berlinski grafični sejem organizirali še naprej. Da bi obstoj sejma še bolj opravičili, smo si zadali plan pridobiti še več obiskovalcev. Kljub intenzivnemu marketingu v letu 2010 nam to ni uspelo«.
Zaradi težkih gospodarskih razmer in grafične industrije na splošno so marsikatera podjetja zmanjšala proračune, kar je pripeljalo do marsikatere odpovedi sodelovanja na sejmih.
Grave dodaja: »To sta le dva vidika zapletene kombinacije vplivov in razlogov, zakaj smo se odločili, da Postprint umaknemo s sejemskega programa za leto 2011 in ta čas namenimo reviziji programa samega sejma Postprint in v njem najdemo pravi potencial«.
Letos je prireditev med 5. in 7. majem obiskalo le 3.650 obiskovalcev.
Za več o sejmu kliknite tukaj.