Global PrintExpo: Prvi virtualni grafični sejem

20200331 GlobalPrintExpo
Organizator verjame, da je zdaj pravi trenutek za vzpostavitev virtualnih platform tudi za grafično industrijo.
Resolve Business Management (RBM) je nedavno javnosti predstavilo svoj kreativni in inovativni koncept prvega virtualnega grafičnega sejma in konference Global PrintExpo. Wayne Beckett in Chris Watson iz podjetja RBM sta pri razvoju te spletno orientirane sejemske platforme uporabila svoje dolgoletne tehnične izkušnje v upravljanju rešite v oblaku in strokovno znanje v organizaciji obsežnejših predstavitvenih dogodkov grafične industrije. Virtualni sejem bo svoja vrata odprl junija letos.

Organizator verjame, da je zdaj pravi trenutek za vzpostavitev virtualnih platform tudi za grafično industrijo ne samo zaradi sedanjih omejitev fizičnega obiskovanja sejmov, temveč tudi zaradi trajnostnih prednosti in lažje dostopnosti obiskovalcem. Zavedajo se, da imajo podjetja zaradi nedavno prestavljene Drupe veliko novosti, katerih predstavitve predstavljajo dragocene in skrbno načrtovane strateško poslovne poteze. Njihovo predstavitev javnosti je zato potrebno izvesti čim prej, torej letos, nezmožnost izvedb fizičnih sejmov bo namreč močno vplivala na njihovo poslovanje. Global PrintExpo sejemska platforma je zasnovana tako, da je virtualno dostopna od koderkoli in kadarkoli, dobaviteljem zagotavlja stalen vpogled, njihovo zakupljeno mesto na platformi pa jim je stalno na voljo tudi kot kanal oglaševanja in trženja.

Global PrintExpo virtualni grafični sejem deluje na enakem principu kot dejanski sejmi in ga zato lahko obiščejo vsi. Za razliko od teh je dejansko dostopen kadarkoli 24ur/7dni na teden in 365 dni na leto. Ključno pri tem je, da ne povzroča stroškov potovanj in nastanitev.

Dejanska virtualna razstavna površina v skupni izmeri 10,000m² bo vključevala virtualne razstavne prostore dejanskih fizičnih dimenzij. To za obiskovalce pomeni, da bodo v juniju letos lahko dejansko virtualno vstopili na sejem in se sprehodili po razstavnih prostorih, v okviru katerih bodo na voljo 3D-predstavitve izdelkov, literatura in HD-video predstavitve teh. Možno bo celo dejansko izvesti naročilo, kot je to navada na običajnih fizičnih sejmih.

Razstavljavci bodo v ozadju platforme lahko program ponudbe razstavnih prostorov ves čas spreminjali in nadgrajevali z različnimi interaktivnimi spletnimi vsebinami in tako izboljševali svoj nastop pred javnostjo. Intuitivni iskalni mehanizem platforme in interaktivni načrt sejma pa bosta obiskovalcem zagotovila enostaven ogled ponudbe sejma s prikazom prioritetno kakovostnejših vsebin.

Global PrintExpo bo en mesec gostil tudi virtualno konferenco, v okviru katere bodo razstavljavci lahko globalni javnosti ponudili poglobljene seminarje in predstavitve. Konferenca bo organizirana v sodelovanju z bolj uveljavljenimi združenji grafične industrije po svetu, vsebina bo zato kategorizirana na geo-izvor. Promocija programa konference bo izvajana tako s pomočjo tiskanega medija, kot tudi socialnih omrežij, predvsem pa je cilj opisane kampanje stalni povratek obiskovalcev.

Tako kot je v navadni za običajne fizične sejeme, bodo tudi za Global PrintExpo na voljo posebne VIP-propustnice za razstavljavce.

Global PrintExpo bo organiziran na način, kot njegov sorodni virtualni dogodek www.IndustryExpo.online, ki je bil v januarju letos deležen več kot 40,000 obiskovalcev. Global PrintExpo bo zasedel halo 2 virtualne sejemske platforme V-Ex.

Več informacij na www.GlobalPrintExpo.online in koledarju dogodkov.


Wayne Beckett - organizator virtualnega dogodka
E: wayne.beckett@globalprintexpo.online
M: +44 (0)7496 616063