V živo je bilo možno spoznati tudi velikoformatni UV-tiskalnik Liyu Platinum.
Od 5. do 7. junija letos sta na Zagrebškem velesejmu spet odprla svoja vrata bienalna sejma INTERGRAFIKA, mednarodni sejem grafične industrije in papirja, in MODERNPAK, mednarodni sejem embalaže in pakiranja. Obiskovalci so lahko v živo spoznali širok nabor poslovnih možnosti digitalnega tiska.
V uredništvu revije Grafičar smo mnenja, da bi si sejma zaslužila pestrejšo razstavno zasedbo, z več številčnimi obiskovalci. Letošnja sejma sta po našem mnenju in v primerjavi s sejmoma pred dvema letoma ponudila bolj atraktiven vpogled v rešitve laserskega digitalnega tiska (Ricoh in Konica Minolta), še posebej pa so bili s svojimi rešitvami atraktivni razstavni prostori s ponudbo kapljičnih velikoformatnih tiskalniških rešitev. Obiskovalci so lahko v živo spoznali širok nabor poslovnih možnosti tega, kar je tudi razlog, da ga tako v svetu kot pri nas zaznamuje visoka rast poslovanja. Ta v primerjavi z drugimi tehnikami tiska omogoča tisk bistveno večjega formata in še posebej na širok nabor tiskovnih medijev: kamen, les, plastika, steklo ...
Atraktivna digitalna dodelava tiskovin z rešitvami MGI.
UV-LED-namizni ploski tiskalniki za direktni tisk na različne tiskovne substrate.
Podjetje Dipa je predstavilo program velikoformatnih tiskalniških rešitev Roland.
Predstalvjene so bile tudi rešitve družine Versa.
Zanimive rešitve neposrednega tekstilnega tiska G4 DTG.
Atraktivne grafične aplikacije digitalnega tiska VersaUV na različne materiale.
UV-tiskalniški sistem VersaUV LEF2-200.
Podjetje DIT je predstavilo digitalne rešitve tekstilnega tiska blagovne znamke Epson.
V živo tudi dekoracija vozila s folijami 3M, ki predvsem zagotavljajo enostavno aplikacijo.
Svoje laserske in kapljične velikoformatne rešitve je predstavilo tudi podjetje Ricoh.
Konica Minolta je predstavila izpis podaljšanega formata na sistemu AccurioPress C6085.
|
V dvorani 5 se je v skupnem predstavilo 43 razstavljavcev iz 13 držav: Hrvaške, Indije, Italije, Japonske, Kitajske, Madžarske, Nizozemske, Nemčije, Romunije, ZDA, Slovenije, Srbije in Turčije. Poleg že omenjenih so na sejmu sodelovale še nekatere druge svetovno uveljavljene blagovne znamke, kot so: Roland, 3M, Xerox, Mutoh, Falk Ross; in nekateri regionalni vodilni distributerji grafičnega materiala in opreme: Trgofortuna, Cron, GEA-data, Printing Solutions itd.
Sejmi so ne glede na hiter razvoj marketinških medijev in drugih modernih oblik poslovnega komuniciranja še vedno pomemben pojem celovite poslovne komunikacije. Osebni stik je še vedno nezamenljiv in omogoča, da si na enem mestu novosti ogledate, primerjate, ocenite in dobite o njih povratne informacije in povezane storitve hkrati.
Upamo in verjamemo, da se na Intergrafiki in Modernpaku vidimo spet v letu 2021.
Več informacij na
www.zv.hr.