Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20161108 Viscom 2016
Viscom 2016 deležen pestrejšega razstavnega programa.
Sejem Viscom 2016 je prvič združil sejma Viscom Sign in Viscom POS. Svoja vrata je v Frankfurtu (Nemčija) odprl za tri dni, in sicer od 2. do 4. novembra letos. Obiskovalci so lahko spoznali novosti in smernice področja vizualnih komunikacij, svoje bolj uveljavljeno mesto je na sejmu dobil tudi digitalni tisk.

Glede na pretekla leta je bil izkazan interes tisku velikega formata tudi letos identičen, 40-odstotni. Večino novosti in rešitev s tovrstnega področja so lahko obiskovalci spoznali v okviru sejemska koncepta Viscom Sign. V okviru tega so se prestavila podjetja Brunner, Epson, Fujifilm, Hewlett-Packard, Igepa, Mimaki in Karl Gröner. Predstavili so možnosti digitalnega tiska in obdelave v smislu različnih možnosti promocije z izdelavo osvetlitvenih panojev, zunanjega oglaševanja, obdelave tekstila in ambientnih medijev.

V okviru sejemskega koncepta Viscom POS pa si je bilo moč ogledati komunikacijske smernice in smernice digitalizacije področja trženja. Poseben poudarek je bil na skrbništvu blagovnih znamk in doslednemu vizualno komunikacijskemu prilagajanju teh potrebam trga.

Več informacij na www.viscom-messe.com.