Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Obisk Drupe 2012 je zagotovo nujen ali vsaj potreben. Predstavlja namreč idealno mesto oziroma dogodek, ki omogoča neposredno primerjavo rešitev in storitev mednarodnih vodilnih proizvajalcev, kot tudi novih drugače inovativnih. En bolj časovno učinkovitih pristopov k obisku Drupe so zagotovo vodene ture, ki predstavijo pomembnejše novosti in smernice grafične industrije, udeleženci tur pa lahko prisluhnejo kompetentnim predstavnikom predstavljenih rešitev.


Zaradi različnega interesa obiskovalcev je na letošnji Drupi na voljo deset tematsko različnih vodenih tur s poudarkom na spletnem tisku, ofsetni tehnologiji tiska, digitalnem tisku, produkciji embalaže, dodelave ... Posebne ture pa so osnovane tudi na temo kot je zeleni tisk - »green printing« ali funkcionalna tiskana elektronika. 

Vse ture se nekako odvijajo okoli osem ključnih razstavljavcev s skrbno izbranimi predstavniki in hkrati sogovorci obiskovalcev, ki v kratkem času lahko postrežejo z veliko število informacij, predstavijo smernice in novosti v zgoščeni obliki.

Ture bodo dnevno vodene v angleškem in nemškem jeziku, na voljo pa bodo tudi preostale jezikovne različice vodenih tur, ki jih bodo organizirali mednarodni poslovni partnerji.

Tako kot v letih 2000, 2004 in 2008 sta vodenje tur podprle nemško združenje za tisk in obdelavo informacij (Führungskräfte der Druckindustrie und Informationsverarbeitung - FDI) in  oddelek za tisk in medije univerze Wuppertal.

Cena vodene ture v predprodaji je 45 Evrov, mesto si je možno zagotoviti preko spleta na www.highlightstouren.de, v času sejma bo cena 50 Evrov. Za naročnike revije Deutschen Druckers in člane združenja FDI pa je cena 40 Evrov.

Več informacij na www.highlightstouren.de.