Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
iPROM je v letu 2011 s programsko rešitvijo iPROM AD Server uporabnikom spletnih medijev posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov. V primerjavi z letom 2010 je število posredovanih oglasov povečal za več kot 23 odstotkov, v primerjavi z letom 2009 pa za več kot 61 odstotkov. Z iPROM-ovo programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu so v letu 2011 neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki izvedli skupno 4250 oglaševalskih akcij s skoraj 10.000 različnimi spletnimi oglasi.


V letu 2011 so se deleži prikazanih oglasov na spletnih medijih po panogah razdelili tako, da je na prvem mestu avtomobilizem z več kot 2,2 milijardo prikazov, sledi mu trgovina z 1,2 milijardo prikazov, na tretjem mestu pa je zabava in prosti čas z 1,1 milijardo prikazov. Avtomobilizem že peto leto zapored ostaja trdno zasidrana panoga na prvem mestu po prikazanih oglasih, na drugo mesto se je uvrstila trgovina in s tem izpodrinila panogo zabava in prosti čas na tretje mesto.


Največjo rast po prikazanih oglasih je zabeležila trgovina s skoraj 1,2 milijardo prikazov, kar predstavlja 22-odstotno rast glede na leto 2010, največji padec pa je doživela panoga informacijska tehnologija, ki je zdrsnila s predlanskega tretjega mesta na sedmo mesto v letu 2011. V analizo prikazov so vključeni vsi standardni formati klasičnih, naprednih in video oglasov.

V iPROM-u že deset let zapored predstavljajo število posredovanih prikazov oglasov na spletnih medijih. Tako je bilo v letu 2002 posredovanih 205 milijonov prikazov, številka pa je stalno rasla vsa naslednja leta in lani dosegla 8,8 milijarde. Niti finančna kriza, ki se je v Sloveniji začela konec leta 2008, ni zmanjšala te rasti.

Oglasni strežnik iPROM AD Server predstavlja enega največjih projektov na slovenskem spletu. Programska rešitev, ki deluje na 23 povezanih strežnikih, je v letu 2011 v povprečju vsako sekundo zabeležila več kot 1150 interakcij z uporabniki spletnih medijev in jim posredovala 280 spletnih oglasov na sekundo. iPROM-ov oglasni strežnik je dnevno komuniciral v povprečju z 920.000 uporabniki spletnih medijev in vsak dan z njimi zabeležil več kot 100 milijonov različnih interakcij.

O podjetju iPROM
iPROM je vodilna spletna oglaševalska agencija, ki svojim naročnikom zagotavlja pripravo, organizacijo in izvedbo izključno takšnih spletnih oglaševalskih akcij, ki prinašajo merljive in vidne rezultate. Širok nabor edinstvenih tehnoloških in medijskih rešitev (iPROM PagePeel, iPROM Video, iPROM Media, iPROM Central, iPROM Mobile, iPROM Social, iPROM Search, iPROM Direkt, iPROM AD Server) omogoča izvedbo najobsežnejših in najzahtevnejših marketinških strategij, njihovo optimizacijo in končen uspeh.

Podjetje je zavezano neodvisnosti od medijev, saj le tako zagotavlja najširši medijski nabor - od oglaševanja na vsebinskih spletnih medijih, medijih s spleta 2.0 do virusnega oglaševanja in oglaševanja v iskalnikih. iPROM sledi trem osnovnim merskim standardom IAB: serviranje oglasov, video oglaševanje in obogateni spletni oglasi.

Dodatne informacije:
Nina Bilban
iPROM, d. o. o.
Marjekova
4
1000 Ljubljana
Tel.: 01/ 51 10 782
Faks: 01/ 51 10 783
E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Spletna stran: www.iprom.si