Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Vrsta predavanj v okviru prireditve Digi-Trends v Ismaningu, Nemčija, konec junija letos so bila osredotočena na vprašanje »Kje so pravi potenciali digitalnega tiska?«.


Po besedah Franka Ladweina iz podjetja Canon digitalni barvni tisk dejansko že nekaj časa beleži skokovito rast deleža tiskovin na trgu, med tem, ko je črno-beli digitalni tisk dejansko v zatonu.

John Ferger, Xerox, se je z omenjenim vprašanjem spopadel na nivoju socialnih medmrežij »Twitter, Facebook & Co. - Bo tisk v petih letih sploh še potencial?«. Prikazal je, kako dejansko internet vpliva na našo vsakodnevno komunikacijo. Sodobna komunikacija temelji na konceptu 1:1, s tem tudi promocija, saj kot taka daje bistveno večji odziv in učinek. Tisk kot spletni tisk bo aktualen le v načinu navzkrižne večkanalne kampanje, poudarek bo na spletni, e-poštni in mobilni promociji.

»Digitalni tisk postaja vodilna tehnika« zatrjuje Bertram Störch, Hewlett Packard. Zaradi vse višje kakovosti digitalnega tiska in zniževanja stroškov je vedno bolj alternativa konvencionalnim tehnikam tiska. Prednost le tega je tudi možnost izdelave posebnih tiskovin dodane vrednosti, ki jih s konvencionalnimi rešitvami ni možno izdelati, dodana vrednost se kaže tudi v možnosti spletnega tiska in neposrednega naročanja tiskovin.

Frank Dieckhoff, predsednik uprave podjetja Digicom, je predstavil prednosti digitalnega tiska: širši barvni prostor, bolj nasičene barve, večja pokritost barv, zanesljivo sivo ravnovesje, kakovostnejša reprodukcija, višja ločljivost izpisa, boljše skladje in obojestransko skladje, natančnost izpisa in drugo. Skozi ponudbo storitev digitalnega tiska podjetja Digicom je pojasnil vse naštete prednosti in poudaril, da je digitalni tisk zanesljivo in enostavno vodena standardna tehnika tiska.

Barvno upravljanje in obdelava
Učinkovita digitalna produkcija vključuje zanesljivo korektno barvno upravljanje, zanesljiv tok podatkov in potrjevanjem na daljavo pravi Raimar Kuhnen-Burger iz podjetja EFI. Michael Buschky iz podjetja Kodak je digitalni tisk predstavil kot kontrast klasičnim tehnikam s pomočjo podanih rešitev parcialnega lakiranja, 3D-tiska in varnostnega tiska s fluorescentnimi barvili. Manfred Gier iz podjetja May + Spies, ki proizvaja in trži tiskovne materiale, je k temu še dodal, da digitalni tisk še posebej odlikuje širši obseg potiskljivih materialov: samolepilne etikete, folije za laserski tisk, fini papirji... Pravi tudi, da beležijo že 70 odstotni delež prodanih materialov potiskanih z digitalno tehnologijo.

Peter Berger, Horizon, pa je predstavil tudi težave in posebnosti digitalnega tiska. Vse bolj sofisticirane zahteve naročnikov digitalnega tiska zahtevajo obvladovanje tudi procesov dodelave. Predvsem je pri tem pomembna ustrezna kombinacija materialov, vse od lepila, vrste folije in ostalih grafičnih materialov.

Več informacij na www.bvdm-online.de.