Drupa Preview - nova spletna platforma


Drupa širi digitalno ponudbo s spletno platformo Drupa Preview, ki bo na voljo od oktobra dalje.
Nova spletna platforma Drupa Preview bo razstavljavcem in obiskovalcem od oktobra ponujala dodaten kanal za stik z grafično industrijo, razpravo o aktualnih grafičnih temah in trendih ter predstavitev ponudb. Portal bo razdeljen na 3 različne sklope: konference, predstavitve in mreženje.
V sklopu konferenc bodo uporabniki našli predavanja, video posnetke in intervjuje - na temo Drupe 2021. Zainteresirani se bodo lahko brezplačno udeležili spletnih sej ob določenih terminih, videoposnetki teh bodo na voljo kasneje na zahtevo.

Sklop predstavitev bo združeval tisto, kar lahko obiskovalci pričakujejo na dejanskih razstavnih površinah. Za sestanke se bodo vsi zainteresirani lahko dogovorili v okviru koncepta "Networking Plaza". Tovrstne možnosti mreženja bodo podjetjem in zainteresiranim omogočala, da vnaprej vzpostavijo spletni stik v živo in okrepijo pa ga dejansko na Drupi aprila 2021.

Organizator sejma Drupa si že dolgo časa intenzivno prizadeva razširitev ponudbe v digitalnem smislu. Pandemija jim je prinesla nove izzive, povod je bila tudi za digitalizacijo dogodka, pravi Sabine Geldermann, direktorica sejma Drupa in Print Technologies. S hibridno Drupo verjamejo, da bodo obiskovalcem, ki ne morejo potovati, zagotovili priložnost, da se kljub temu del pomembnega grafičnega industrijskega srečanja. Hkrati pa bo zadovoljena tudi potrebo razstavljavcev, da do mednarodne javnosti dostopajo na bolj oseben način. Platforma Drupa namreč na enem mestu omogoča združevanje celotne tiskarske javnosti.

Ponudba platforme Drupa Preview bo za vse obiskovalce brezplačna. Potrebno se bo zgolj registrirati, do razstavnih vsebin bo dostop na voljo kadarkoli in od koderkoli. Za spletne seje, predavanja in druge dogodke v živo bo na voljo posebna terminska registracija, program omenjenih sej, predavanj in spletnih dogodkov bo objavljen v naprej.

Več informacij na www.drupa.com.