Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20160519 ipromterminoloskislovar
iPROM s tretjo posodobitvijo slovarja digitalne terminologije.
Dopolnjena izdaja iPROM-ovega slovarja, namenjenega slovenski internetni stroki, prinaša nove termine s področij programatičnega in nativnega oglaševanja, vsebinskega marketinga ter interneta stvari. Slovar s 320 novimi gesli predstavlja najobsežnejšo zbirko poslovenjenih izrazov s področja digitalnega marketinga in digitalne tehnologije ter prinaša pomemben doprinos h krepitvi slovenske terminologije.

Ker jezik velja za enega temeljnih elementov narodne identitete, so v iPROM-u skrb zanj izrazili s strokovnim terminološkim slovarjem, ki z rednimi posodobitvami ostaja prva in referenčna izdaja tovrstnega izrazoslovja v slovenskem prostoru. Cilj slovarja je postaviti temelje izrazoslovja za slovensko internetno stroko in javnost izobraževati z novo uveljavljeno terminologijo in trendi, ki vse pomembneje sooblikujejo tako virtualni kot fizični svet. Najdete ga na brezplačni povezavi http://iprom.si/slovar/.

Terminološki slovar zajema 320 gesel
Dopolnjena različica slovarja zajema izraze s področij programatičnega in nativnega oglaševanja, vsebinskega marketinga in interneta stvari. Za lažje razumevanje pa poleg predlaganega slovenskega izraza prinaša tudi izvirno, angleško sopomenko in opisno razlago prevedenega pojma.

Postopek vključevanja novih terminov
Hitre spremembe na področju digitalnega marketinga prinašajo potrebo po rednem osveževanju slovarskih terminov, ki večinoma izvirajo iz angleščine. Zato je postopek izbire in vključevanja novih pojmov v iPROM-u kontinuiran proces. Redakcija nastaja po posvetu z internimi strokovnjaki s posameznih področij, ki pojme na mesečni ravni pregledajo, prevedejo in nato vključijo v spletno različico slovarja. Terminološka zbirka na tak način neprestano organsko raste in se razvija sproti, skladno z uveljavitvijo in razvojem določenega področja.

Vabilo k soustvarjanju slovenske digitalne terminologije
»Ker je ključni namen projekta, da bi slovenski strokovnjaki poenotili medsebojno komuniciranje in tako postavili trdne temelje stroki, v iPROM-u vse, ki se poslovno ukvarjajo z digitalnim marketingom in sorodnimi področji, vabimo k osebnemu doprinosu razvoja strokovne terminologije,« je k soustvarjanju slovarja pozvala Nina Bilban, specialistka za trženjsko komuniciranje v iPROM-u. Izraze, ki bi jih želeli sloveniti, in morebitne dopolnitve že objavljenih pojmov je mogoče oddati kot predloge na strani http://iprom.si/slovar.

iPROM slovensko digitalno izrazoslovje krepi in razvija že desetletje
V iPROM-u so potrebo po poenotenju in slovenjenju izrazov na področju digitalnega marketinga prepoznali že pred več kot desetimi leti in pričeli z enim izmed pionirskih projektov na tem področju. Prvo tiskano izdajo so predstavili že konec leta 2008, leta 2014 drugo, tretjo tiskano različico pa napovedujejo konec leta 2016.

Specialistka za korporativno komuniciranjeT: +386 1 511 07 87
M: +386 41 632 562
F: +386 1 511 07 83
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

O podjetju iPROM
iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.