Ste se že kdaj vprašali, ali bi tiskarne v okviru svojih storitev morale ponuditi tudi storitev večkanalnega trženja? Kakšno povezavo ima to s tiskarskimi opravili? Je to dejansko že uveljavljena nadgradnja in praksa tiskarskega posla?
Podjetje v EFI na to temo javnosti ponuja novo e-knjigo. Vabijo pa vas tudi na e-seminar, na katerem bodo imeli besedo vodilni strokovnjaki s tega razvojnega področja.
Tržniki imajo v svojem poslu vedno tendenco najti najbolj učinkovito orodje oziroma način za promocijo, doseg in komunikacijo s svojimi potencialnimi kupci. Včasih je pravi pristop nova oblika promocijske brošure, včasih direktno naslavljanje, včasih letaki, včasih pa masovna spletna pošta … V praksi pa se vedno znova izkaže, da je za največji doseg in učinek najbolje uporabiti vse aktualne promocijske možnosti, torej več medijskih oziroma komunikacijskih kanalov/pristopov.
Podjetje v EFI na to temo javnosti ponuja novo e-knjigo (PDF). Vabijo pa vas tudi na e-seminar, na katerem bodo imeli besedo vodilni strokovnjaki s tega razvojnega področja.
Podrobnosti e-seminarja:
Termin: 16. marec 2016, ob 15.00 uri
Več informacij na www.efi.com.
Novice za javnost
EFI: Zavarujete svojo prihodnost z razvojem posla
- Podrobnosti
- Kategorija: Izobraževanje