Aktualna izdaja priročnika obravnava zanimive teme navzkrižnega večmedijskega trženja in produkcije.
Priročnik skozi poglavja navaja tudi številne praktične primere projektov trženjske in medijske produkcije. Na zanimiv način izpostavlja tudi navzkrižni medijski trženjski dialog in možnosti vrednotenja uspešnosti promocije same in odziv ogovorjenih. Podrobneje so v knjigi predstavljeni tudi posebni sistemi za optimizacijo večmedijskih navzkrižnih trženjskih kampanj.
Knjiga (v nemškem jeziku) je poleg fizične oblike na voljo tudi v virtualni spletni in PDF-datotečni obliki.
Avtorica in urednica priročnika je Ira Melaschuk, lastnica in poslovna ter strokovna svetovalka za spletni tisk, spletno založništvo in navzkrižne medije. Vsebino prve izdaje je dopolnila s strokovno vsebino prispevkov mobilnih aplikacij (prof. dr. Ansgar Gerlicher, visoka medijska šola), barvnega upravljanja (Jan-Peter Homann, barvno upravljanje homann), digitalnega založništva (Häme Ulrich, WeLoveYou) in medijske konvergence ( Rüdiger Maass, združenje za medijsko produkcijo).
Več informacij na www.melaschuk-medien.de.