Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20150629 heidelberg pmc
Podoba novega centra PMC z barvno osveženim logotipom.
Pri Heidelbergergu so v obratu Wiesloch (Nemčija) nedavno odprli nov demo center, Print Media Center (PMC), s predstavitvijo rešitev za komercialni tisk. Sočasno so predstavili tudi novo osvežen logotip blagovne znamke centra. Predstavili so tudi poslovanje preteklega leta, v katerem na žalost beležijo znatne izgube.

V Heidelbergovem obratu Wiesloch-Walldorf so v hali 11 odprli nov demo center PMC. Prvotno je bil za stranke ustanovljen pred 33 leti v hali oziroma bolje rečno delavnici 57. Ta je doživel več kot 25.000 predstavitev delovanja v živo strankam s celega sveta. Letno predstavitveni oziroma testni center opravi vsaj 1.200 predstavitev tiska v živo 80 200 vodenih tur skupin obiskovalcev, gosti 800 posameznih obiskovalcev, organizira dneve odprtih vrat, na katerih gosti več kot 2.000 gostov.

Logotip blagovne znamke centra z izvorno temnimi barvami je odslej osvežen s svetlejšima, rumeno in zeleno. Ti naj bi poudarjala večji pomen poslovnih storitev in potrošnega materiala poleg tradicionalno kakovostno zasnovanih tiskarskih strojev.

Po manjšem izkupičku poslovanja preteklega leta, tudi v letu 2014/15 še naprej beležijo poslovne izgube. Trenutno se kaže izid poslovanja -72 milijonov Evrov, kar je posledica investicije 100 milijonov Evrov v reorganizacijo družbe. V tekočem letu pričakujejo, da bodo z nadgrajeno prodajo uspeli doseči pozitivni poslovni izid.

Več informacij na www.heidelberg.com.