Monotype ponudil pisavo Helvetica Now

20190426 Helvetica Now
Nova različica klasičnega stila pisave Helvetica, Helvetica Now.
Podjetje Monotype je ponudila nov slog pisave Helvetica, imenuje se Helvetica Now. Z 48 tipografskimi elementi in tremi debelinami pisava Helvetica prvič ponuja oblike znakov in metrike v odvisnosti od velikosti. Nova različica tipografije je zasnovana za zahteve oblikovanja 21. stoletja upoštevajoč osnovne lastnosti originalne pisave Helvetica iz leta 1956.

Pisavo Helvetica sta od leta 1957 dalje oblikovala priznana oblikovalca Max Miedinger in Eduard Hoffmann in jo priredila za porabo v ofsetnem tisku in prikaz vsebin na manjših zaslonih. Dobro berljiva je tudi v spletnih brskalnikih, obožujejo jih različni oblikovalci digitalnih vsebin in programerji grafičnih uporabniških vmesnikov, pravi en oblikovalcev nove različice pisave Helvetica Now.

Družina pisav Helvetica se dnevno uporablja v korporativnem oblikovanju, kreaciji komercialnih vsebin, plakatov in podobnega. Mnogokrat se kot klasična pisava pojavlja tudi kot del klasičnih filmskih video vsebin. Pisavo Helvetica so v snovanju svojih promocijskih in prepoznavnih vsebin uporabile tudi uveljavljene blagovne znamke, kot so : BASF, Bayer, BMW, Ford (Köln), Hoechst, Lufthansa in številni drugi. Najmlajša poznana nadgrajena različica pisave Helvetica je stara 35 let.

V zadnjih 30 letih se je vizualna komunikacija precej razvila in spremenila predvsem na področju namiznega založništva, interneta in mobilnih komunikacij. S tem so se tipografske zahteve spremenile in v ta namen je bila razvita nova različica stila Helvetica Now. T aje bila po mnenju odgovornih v Monotype-u skrbno nadgrajena za digitalno dobo vizualnih komunikacij  z vsem spoštovanjem in upoštevanjem temeljnih lastnosti predhodnih različic.

Helvetica Now je bila razvita s strani oblikovalskega studia Monotype Design pod odgovornimi koordinatorji: Charlesa Nixa, Stevea Mattesona, Hendrika Webra ina Alexandra Rotha.

Več informacij na www.monotype.com/fonts/helvetica-now.