Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20171218 adobe microsoft
Nove integracije storitev Adobe Experience Cloud in Microsoft Dynamics 365 (CMS + CRM).
Adobe in Microsoft še naprej nadgrajujeta svoje strateško partnerstvo. CMS-rešitev za upravljanje vsebin Adobe Experience Manager je odslej na voljo vsem odjemalcem v skupini kot del trženjskih storitev v oblaku, Adobe Marketing Cloud. Ta je odslej kot integracija tudi del Microsoftovega CRM-sistema za upravljanje odnosov s strankami, to je Microsoft Dynamics 365. Po besedah proizvajalcev naj bi bili uporabniki omejenih storitev deležni bolj zanesljivih spletnih protokolov in več možnostmi za bolj optimalen trženjsko naravnan razvoj in upravljanje vsebin.

Namen integracije rešitve Adobe Experience Manager je uporabnikom trženja zagotoviti konkurenčnejše pristope za snovanje optimalnejših trženjskih procesov na osnovi CRM-odzivnih podatkov trga, še posebej to velja za področje spletnega trženja s ciljno personaliziranimi vsebinami 1:1. Za še več inovativnosti v trženju pa so na voljo tudi odprti API-vtičniki, ki omogočajo popolnoma prilagodljivo upravljanje vsebin v različnih točkah tržnega procesa.

Več informacij na www.adobe.com in www.microsoft.com.