Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Canonova odločitev, da bo letos na Ipexu imel svoj največji razstavni prostor, se je izkazala za pravilno.


  • Prodanih prek 300 sistemov
  • Več kot 100 naprav imagePRESS prodanih na sejmu (pokazatelj povečanega zanimanja za barvni tisk)
  • Skoraj za 40 odstotkov višja prodaja kot na Ipexu 2006
  • Velika mednarodna udeležba
  • Izdelanih prek 2000 personaliziranih škatlic Lego in Milka


Podjetje je objavilo, da je bil letošnji Ipex zanj najuspešnejši doslej, saj je v osmih dneh sejma podpisalo prodajne pogodbe za več kot 300 sistemov ter tako za 40 odstotkov preseglo prodajo na sejmu Ipex 2006.Canon je prav tako gostil močno mednarodno delegacijo, ki je ustvarila povpraševanje iz več kot 100 držav. Prek 75 odstotkov prodaje so realizirali evropski kupci izven Velike Britanije, pomemben delež pa predstavljajo kupci iz vzhodne Evrope in Bližnjega vzhoda, Francije, Nemčije ter Skandinavije.
 


Digitalni tiskarski stroji imagePRESS so poželi velik uspeh, saj so kupci naročili 35 odstotkov več barvnih tiskalnikov kot na Ipexu 2006. Med trajanjem sejma je bilo prodanih prek 100 sistemov, večinoma barvnih. Zanimanje za naprave imagePRESS je preseglo samo povpraševanje po lahkih barvnih in črno-belih produkcijskih napravah imageRUNNER ADVANCE, ki so jih prodali skoraj 180 enot. Stranke so posebno pozornost namenile obsežnemu naboru razstavljenih naprednih profesionalnih rešitev tiskanja, prikazanih v okviru specifičnih aplikacij, ki dokazujejo prilagodljivost Canonovih tehnologij in edinstvenega partnerskega modela pri ustvarjanju dodane vrednosti za uporabnike.

Canonova rešitev Helix Production Workflow je bila predstavljena v različici 2.0 in je že zabeležila prva prednaročila. Poleg tega se je modularni program podpore razvoju poslovanja (Essential Business Builder Program), svetovalni del vsake prodane rešitve, izkazal za zelo priljubljenega med kupci, ki iščejo več kot samo tehnologije. Ponuja jim namreč partnerja, ki z njimi sodeluje pri iskanju novih poslovnih priložnosti in prihodkov.

Canonu so se pridružili tudi tehnološki partnerji in stranke, ki so prikazale svoje edinstvene tiskalniške aplikacije, zaradi česar so izdelali več kot 2000 personaliziranih škatlic Lega in čokolade Milka, ki so bile v celoti izdelane na razstavnem prostoru.

David Preskett, direktor za profesionalni tisk v Canonu Europe, je povedal: »Na Ipex 2010 smo prišli z visokimi pričakovanji in vesel sem, da smo jih presegli. Obisk razstavnega prostora je bil izjemen, obiskovalci z vseh koncev Evrope pa so prišli iskat naložbe in nove poslovne priložnosti. Med sejmom smo presegli prodajni načrt, saj je bilo naročenih prek 300 produkcijskih sistemov, kar velja tudi za rešitve, kot je Helix Production Workflow.«

»V vlogi novega predsednika Ipexa 2014 naj dodam, da je bil letošnji Ipex izjemno uspešen industrijski dogodek in da se že veselim ta uspeh ponoviti leta 2014,« je zaključil Preskett.

###


O Canonu Europe

Canon Europe je regijska prodajna in tržna podružnica za Canon Inc., navzoča v 120 državah in z več kot 11.000 zaposlenimi v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki (EMEA).


Canon je bil ustanovljen leta 1937 s ciljem izdelati najboljši fotoaparat za končne uporabnike, od takrat pa je Canonova strast pod sloganom Moč slike tehnologijo razširila na mnoga druga področja in ga učvrstila na vodilnem položaju na področju izdelkov za široko potrošnjo in profesionalnih rešitev za upodabljanje. Med njihovimi izdelki so digitalni kompaktni in zrcalno-refleksni fotoaparati, objektivi televizijskih kamer, prenosne rentgenske naprave ter večfunkcijski in produkcijski tiskalniki, ki jih dopolnjujejo storitve z dodano vrednostjo.

Canon veliko vlaga v raziskave in razvoj, da bi uporabnikom ponudil najinovativnejše naprave, ki jim omogočajo izražanje lastne ustvarjalnosti. Od ljubiteljskih fotografov do profesionalnih tiskarskih podjetij, Canon vsaki stranki omogoča, da živi svojo strast do slik.

Canon je prepričan, da je upoštevanje interesov družbe in okolja neločljiv del dobrih poslovnih praks. To izraža tudi skozi korporativno filozofijo Kyosei - živeti in delati za skupno dobro.

Več informacij o Canonu Europe je na voljo na: www.canon-europe.com.

O Canonu Adria d.o.o.
Canon Adria d.o.o. je podjetje s sedežem v Ljubljani, v lasti Canon CEE (Canon Central and East Europe). Poslanstvo podjetja Canon Adria je zagotavljanje tehnične podpore in trženja za celotno področje Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Makedonije, Albanije in Kosova.

Za nadaljnje informacije se obrnite na:

Nataša Porenta

Canon Adria d.o.o.
Dunajska cesta 128a
1000 Ljubljana
Tel.:     +386 (1) 530 87 20
Faks:    +386 (1) 530 87 45
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
www.canon.si

ali

Tomaž Zajc
MA marketing d.o.o.
Stara cesta 23
1360 Vrhnika
Slovenija
Tel.: +386 41 675 820
Faks: +386 (1) 750 20 82
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.