Tudi Heidelberg beleži upad prodaje in naročil


V času prvega vala koronavirusa tudi v Heidelbergu beležijo upad prodaje in novih naročil.
Vpliv gospodarske krize zaradi globalnega pojava koronavirusa je pustil tudi posledice v poslovanju podjetja Heidelberg, saj beležijo znaten upad prodaje in novih naročil. V prvem četrtletju poslovnega leta 2020/2021, ki se je začelo 1. aprila, je bila prodaja okrog 34 odstotkov nižja od četrtletja prejšnjega leta in je znašala približno 330 milijonov evrov. Naročila so se v prvih treh mesecih v skupnem zmanjšala za kar 44 odstotkov, kar znaša 346 milijonov evrov.

V nedavni izjavi družbe je bilo junija vendarle zaznati izboljšanje poslovanje v primerjavi s preteklima mesecema poslovnega četrtletja. Zaradi prihodkov iz reorganizacije pokojninskih ukrepov v višini 73 milijonov evrov je EBIDTA poslovni rezultat Heidelberga brez prestrukturiranja znašal 60 milijonov evrov (1. četrtletje 2019/20: 14 milijonov evrov). Posledično so bili prihodki po obdavčitvi v omenjenem četrtletju pozitivni in so znašali 5 milijonov evrov (prejšnje leto: –31 milijonov evrov).

V naslednjih nekaj četrtletjih družba pričakuje nadaljnje učinke ukrepov večje stroškovne učinkovitosti in dodatne prihodke od prodaje skupine Gallus, ki naj bi bila popolnoma končana v tekočem koledarskem letu. Heidelberg je konec julija v okviru odkupa poslovodstva prodal tudi belgijsko hčerinsko družbo CERM N.V. Ta predvsem razvija programsko opremo za upravljanje podatkov ozkotračnih sistemov neskončnega tiska. Heidelberg je z omenjeno prodajo ustvaril dobiček pri prodaji v višini približno 8 milijonov evrov.

Več informaij na www.heidelberg.com.